حقوق بازنشستگان این روزها کفاف زندگی آنها را نمی دهد

حقوق بازنشستگان این روزها کفاف زندگی آنها را نمی دهد

محمدمهدی فروردین گفت: در شرایط کنونی هر روز کرامت انسانی بازنشستگان کشوری و لشکری ​​به ویژه فرهنگیان بازنشسته خدشه دار می شود اما هیچکس در دولت و مجلس صدای این تخلف را نمی شنود. بازنشستگان
نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و غیرو کارزین در شورای اسلامی ادامه داد: معلمان بازنشسته ما را در کوچه و خیابان و مجالس و کوچه و بازار می بینند و از اینکه پاسخی به مطالباتشان نداریم شرمنده آنها هستیم. معلمان بازنشسته شرمنده فرزندان و خانواده خود هستند. فرزندان جویای کار مستمری بگیران توقعات خود مانند مسکن و خودرو را از پدران خود طلب می کنند و آنها نیز پاسخی به این مطالبات ندارند و شرمنده هستند. چرا آرزوی سفر زیارتی و تفریحی در دل مستمری بگیران ماند و ما سکوت کردیم.
وی با اشاره به اینکه چه زمانی می خواهیم به مطالبه حقوق بازنشستگان بپردازیم، افزود: چرا به فکر حقوق بازنشستگان نیستیم، حقوق آنها در این روزگار زندگی کافی را نمی دهد؟ آن جواب سالها رنج و تلاش و خدمت به کشور نیست.
فرودین با بیان اینکه بارندگی های شدید در ماه های اخیر باعث ایجاد پوشش گیاهی مطلوب در رشته کوه های زاگرس شده است، گفت: برای پوشش گیاهی مطلوب زاگرس در این ایام نگرانی هایی مبنی بر وقوع آتش سوزی وجود دارد، بنابراین وزارت جهاد کشاورزی و ستاد بحران از این پس تجهیزات را در نظر گرفته و آماده کند و امکانات لازم را در اختیار ادارات منابع طبیعی برای مقابله با آتش سوزی قرار دهد تا این نعمت الهی که باعث پوشش گیاهی مطلوب شده آسیبی نبیند. روزی آرزو داشتیم این جنگل هایی که امروز ایجاد می شود وجود داشته باشد.
این نماینده مجلس درباره تحولات اخیر فوتبال حرفه ای کشور گفت: امروز در دنیا به ویژه کشورهای همسایه هزینه های هنگفتی برای کسب سهمیه در رشته های مختلف به ویژه فوتبال می شود و یک ستاره فوتبال را به خدمت می گیرند. سهمیه می گیرند اما این اتفاق نمی افتد در حالی که در کشور ما با قدرت بازیکنان بومی و ورزشکاران دلاور تیم های محبوب آسیا سهمیه می گیرند اما مدیرانی را استخدام می کنیم که این سهمیه ها را از بین ببرند این سبک مدیریت چه جایگاهی در ورزش دارد.

دیدگاهتان را بنویسید