حقوق غیرنظامیان و پرسنل نظامی و مستمری بگیران به منظور همسان سازی افزایش خواهد یافت

حقوق غیرنظامیان و پرسنل نظامی و مستمری بگیران به منظور همسان سازی افزایش خواهد یافت

پس از انتشار پیشنهاد مشترک سازمان استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه برای افزایش حقوق بازنشستگان و لشکری ​​و کشوری در رسانه ها.

ولی الله اسماعیلی (نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس) در توضیح این اقدام با اشاره به تلاش مجلس در خصوص افزایش حقوق، گفت: پس از تلاش مجلس برای لغو مصوبه دولت در خصوص افزایش 10 درصدی. و با غیرقانونی دانستن آن در کمیسیون اجرایی مجلس و اعلام آن از سوی رئیس قوه مقننه، به نظر می رسد دولت با انتقال بحث به هیأت امنای تأمین اجتماعی و قول به بحث افزایش حقوق بازنشستگان عملاً تسلیم بحث افزایش حقوق بازنشستگان شده است. اصلاح احکام قانونی شهریور ماه در مورد بازنشستگان تامین اجتماعی و این پیشنهاد در مورد حقوق بازنشستگان و کارمندان است. کشیری و لشگری نیز واکنشی به همین پذیرش و تسلیم دولت است.

وی با تاکید بر لزوم تصویب قانون افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بر اساس افزایش 38 درصدی به اضافه 515 هزار تومان مبلغ ثابت مصوب هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، گفت: تحلیل من این است که از آنجایی که دولت در نهایت موافقت کرد. به این افزایش، برای رفاه حال حاضر و برای ایجاد این تصویر برای خود مبنی بر عدم تبعیض نسبت به کارکنان، این پیشنهاد را به سازمان های خود نیز ارائه کرد.

افزایش حقوق کارکنان کشوری و لشکری ​​و مستمری بگیران به منظور همسان سازی/پیش بینی 230 هزار میلیارد تومانی در بودجه انجام می شود.

نماینده مردم گرمی با تاکید بر اینکه منابع افزایش حقوق مستمری بگیران و کارکنان کشوری و لشکری ​​از قبل دیده شده است، اظهار داشت: مبلغ 230 هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان و کارکنان کشوری و لشکری ​​در بودجه دیده شده است. و افزایش دستمزدهای تعیین شده در برنامه و بودجه و سازمان اشتغال نیز به صورت همسان سازی ارائه می شود. ضمناً در بودجه امسال 90 هزار میلیارد برای همین منظور برای مستمری بگیران بخش خصوصی در نظر گرفته ایم که توسط دولت جمع آوری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید