حقیقت کیک 80 هزار میلیاردی بانک سپه چه بود؟

زمان: 09:35
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796314

این روزها این جشن به همت بانک سپه از سیستان و بلوچستان با تهیه کیک بزرگی در فضای مجازی برگزار شد که برای روشن شدن ماجرا و انتشار حقیقت با مسئولان مربوطه گفتگو شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول از زمان ما؛ این روزها جشن بانک سپه از سیستان و بلوچستان با ساخت یک کیک بزرگ (در قالب 80 هزار میلیاردی) در فضای مجازی سروصدا به پا کرد، موضوعی که از سرریز کارکنان بانک ها و تصاویر آن در شبکه های اجتماعی یاد شد. گسترده است.

اما در حالی که کاربران مجازی از سوی بانک سپه از تعطیلات اشرافیت در استان محروم سیستان و بلوچستان خبر می دهند و از این اقدام انتقاد می کنند، به گفته مسئولان، هدف اصلی از تهیه این کیک بزرگ طعم شیرین مردم محروم این استان است. .

در همین راستا برای روشن شدن موضوع گفت وگویی با محمدمهدی بازاری، مدیرعامل بانک سپه سیستان و بلوچستان انجام شد که به خبرنگار ما گفت: این بانک در حوزه محرومیت زدایی، اشتغال و تولید برنامه های تکلیفی دارد. خوشبختانه سیستان و بلوچستان در مهرماه امسال برای اولین بار در جذب منابع کشور پنجم شد و در زمینه تسهیلات در صنایع منتخب رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

وی افزود: از پایان هر فصل یعنی. ماه های سوم، ششم، نهم و دوازدهم برای بانک ها بسیار مهم است، ما در بانک سپه از سیستان و بلوچستان قسم خوردیم که اگر به هدف خود در زمینه پرداخت تسهیلات و جذب منابع رسیدیم در این ماه ها برای حمایت جشن پایان بگیریم. افراد محروم

توزیع 400 بسته معیشتی بین نیازمندان در پایان تابستان تحقق اهداف را جشن بگیرید

بازاری گفت: با توجه به اینکه در شهریورماه به هدف خود رسیدیم، با اجرای رزمایش یاری مومنانه این اتفاق مبارک را جشن گرفتیم. در این برنامه 400 بسته معیشتی برای حساب شخصی همکارانمان در بانک سپه و بین خانواده ها تهیه شد.» محرومان در سیستان و بلوچستان توزیع شد.

وی گفت: با توجه به اینکه در پایان سال رزمایش دیگری را برای کمک های واقعی برگزار خواهیم کرد، تصمیم گرفتیم این بار به گونه ای متفاوت از تحقق اهداف خود در زمینه پرداخت تسهیلات و جذب منابع جشن بگیریم، اما در یک روشی که مردم همچنان مشارکت می کنند.

مدیر بانک سپه از سیستان و بلوچستان افزود: به واسطه این کیک مهم تهیه و تکه ای از آن در بین همکاران و سایر قسمت ها بسته بندی و بین محرومان توزیع شد تا این بار با شیرین کردن این کیک این شادی را جشن بگیریم. ذائقه نیازمندان. .

تامین مالی معیشت و کیک شخصا توسط کارمندان بانک

وی تاکید کرد: برخلاف آنچه گفته شد تمام هزینه ها توسط همکاران ما در بانک سپه و شخصا پرداخت می شود و نه به هزینه سازمان، نه کارکنان ما اجازه می دهند و نه وجدان خودمان، این سوگند من و همکارانم است. در بانک سپه هستند.

بازاری افزود: در پایان سال برنامه آموزش مددکاری مؤمنانه خواهیم داشت و این بار تلاش می کنیم 800 بسته معیشتی بین محرومان توزیع کنیم تا شرمنده مردم عزیز استان نباشیم. مفتخریم که می توانیم به مردم خدمات ارائه دهیم، در همین راستا اعلام کردم شماره تلفن همراه اینجانب بر روی پنجره تمامی شعب بانک سپه نصب خواهد شد، لذا در صورت داشتن مشکل یا درخواست شهروندان می توانند مستقیماً با من تماس بگیرند.

اعطای 15000 میلیارد ریال تسهیلات با اولویت تولید و اشتغال

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون نزدیک به 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات به مردم استان پرداخت کرده ایم که بیشترین آن برای حمایت از تولید و اشتغال بوده است.

بازاری گفت: پروژه بزرگی به نام سیمان چای در مکران با سرمایه گذاری بانک سپه در حال ساخت است که هم اکنون حدود 400 نفر در آن مشغول به کار هستند و در فاز نهایی برای 2000 نفر فرصت اشتغال ایجاد می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید