حق هر ماهیگیر برای دریافت مجوز ماهیگیری از راه دور نباید تضییع شود

ساعت: 09:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۵
کد خبر: 1792526

دوستی گفت: کارگروه ویژه ای در معاونت اقتصادی استان برای بررسی مسائل و مشکلات تعاونی های تولیدی، مصرفی و خدماتی استان تشکیل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز ؛ مهدی دوستی استاندار هرمزگان چهارشنبه شب با اعضای هیئت مدیره و روسای اتحادیه اتاق تعاون هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه رؤسای اتحادیه تعاونی های مرزی، صنایع دستی، صیادان، مرزبانان، حمل و نقل بار و دریایی، تعاونی های مرغداری، منابع طبیعی و مراتع، تعاونی های مصرف فرهنگی، تعاونی های مصرفی کارکنان، تعاونی های مصرف کارگری و تولید بتن حضور داشتند. مسائلی را در هر بخش مطرح کرد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان نیز در این دیدار با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب (مدظله) بر رشد و توسعه بخش تعاون و افزایش سهم آن در اقتصاد تاکید ویژه داشته اند، گفت: ترویج فرهنگ سازندگی. همکاری مشارکت عمومی در کلیه امور.

وی افزود: به منظور بررسی مسائل و مشکلات تعاونی های تولیدی، مصرفی و خدماتی استان کارگروه ویژه ای در معاونت اقتصادی استان تشکیل می شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به برنامه های جاری برای حمایت از حوزه شیلات گفت: آخرین رایزنی برای اخذ تعداد قابل توجهی از پروانه های صیادی از راه دور در حال انجام است اما به دنبال راهی برای ارائه این مجوزها به درستی هستیم. “هیچ یک از ماهیگیران را زیر پا نگذارید.

دوستی همچنین اعلام کرد: هفته آینده پیشنهاد افزایش قدرت موتور شناورهای صیادی به 150 اسب بخار ارائه می شود.

وی با بیان اینکه با توجه به کاهش ذخایر ماهی در مناطق ساحلی باید فشار صیادی از این مناطق برداشته شود، گفت: با توجه به طولانی و وسیع بودن سواحل هرمزگان باید برای مدیریت این منطقه عظیم و نظارت بر صید کمک های لازم لازم باشد. برای یک مجتمع برای ماهیگیری روی صورت.بیایید بگیریم.

بر اساس گزارش ارائه شده از سوی رئیس اتاق تعاون هرمزگان، در حال حاضر هرمزگان بیش از 2000 تعاونی در حوزه های مختلف دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید