پشت صحنه استقلال یک ماهیگیر

پشت صحنه استقلال یک ماهیگیر

ششمین سالگرد پرواز ابدی منصور پوحیدری را بزرگمردی می دانند که به حق بر گردن این باشگاه حق پدری داشت و این عنوان را واقعا برازنده او می دانند. پورحیدری کارهای زیادی برای استقلال انجام داده و باید گفت که واقعا شایسته این تیم پیشکسوت است. به همین دلیل خاطره ای از امیر کالا نویی که سال ها پیش در اخبار ورزشی گفته بود جالب است. پدر استقلال نقش مهمی در آبی پوشان هافبک فوتبال ایران در دهه 60 داشت.

گالنووی درباره استقلالش اینطور می گوید: از چند تیم پیشنهاد داشتم اما باز هم استقلال را انتخاب کردم. یادم هست آن زمان منصور خانپور حیدری در خیابان شهید بهشتی یک مغازه ماشین فروشی داشت که برای پرداخت هزینه نقل و انتقال من، آن را به سه دانگ فروخت. شاید اگر این کار را نمی کرد سرنوشت فوتبالی من عوض می شد اما منصورخان واقعاً استقلال را دوست داشت و حتی جانش را برای تقویت این تیم می داد.

کلانوی در ادامه خاطرنشان کرد: عشق زنده یاد پورحیدری را هرگز فراموش نمی کنم. او واقعا برای استقلال زحمت کشید و درست روی دوش همه ما بازیکنان بود. پورحیدری واقعا استقلالی بود و برای این تیم زحمت کشید. می گویند او پدر استقلال است و منصورخان واقعاً کوچکترین حقی دارد. امیدوارم روحش همیشه شاد باشه.

نکته جالب اینکه گالنووی پس از پورحیدری پرافتخارترین مربی استقلال محسوب می شود و با این تیم سه بار قهرمان لیگ برتر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید