حل مشکل آب شرب و زیرساخت جاده رابر


ساعت: 14:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889337

علی سلیقه سه مصوبه اصلی هدیه سفر به زادگاهش را اعلام کرد و گفت: سه مصوبه اصلی بحث جاده رابر- کرمان، آب به عنوان اولویت دوم به ویژه آب شرب و زیرساخت های جاده ای در دستور کار قرار می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی سلایگه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان درباره تحقق شعار سال گفت: تحقق شعار سال در گرو استفاده از همه ظرفیت ها، تولید، دانش است. شعار سال بر اساس بنیاد و ایجاد شغل ایجاد شد. توجه را به این نکته جلب می کنیم.

وی افزود: خوشبختانه ظرفیت همه دستگاه های اجرایی کشور و وزارتخانه ها و سازمان ها شعار اصلی آنهاست، این آیین نامه حاوی آیین نامه بسیار خوبی است، ما موظف هستیم در این چارچوب کار کنیم.

سلاجقه تصریح کرد: ما معتقدیم هر جا علم وارد شود; تخریب محیط زیست تا حد زیادی کاهش می یابد.

نماینده تام الاختیار رئیس جمهور از 3 مصوبه اصلی هدیه سفر به زادگاهش خبر داد و گفت: 3 مصوبه اصلی در خصوص جاده رابر – کرمان، بحث آب به عنوان اولویت دوم به ویژه آب شرب و آسفالت جاده این مشکلات را داریم. تا ردیابی مشکلات دیگر

وی از رفع مشکلات اولویت دار برای نجات این شهرستان خبر داد و گفت: در دولت و در شورای اداری با حضور رئیس جمهور نیز این مباحث مطرح می شود که اولاً راه است. جاده رابر به کرمان به مسافت 33 کیلومتر متاسفانه همچنان با مشکلات پیچیده ای مواجه است و فضا خالی است. در اینجا از شرکت مس می خواهم که هر چه سریعتر به تعهدات خود عمل کند و این جاده را در بازه زمانی 6 تا 1 ساله به اتمام برساند و به عنوان نماینده رئیس جمهور می خواهم این کار انجام شود.

سلاجقه آب شرب را اولویت دوم و زیرساخت های جاده ای را اولویت سوم دانست و افزود: وضعیت بسیار نامناسب جاده و عرض بسیار کم معابر شهر تحت سلطه آسفالت نیست و این زیرسازی ها بیشتر یادآور سال هاست. قبل از انقلاب

وی درباره وضعیت بهداشت و درمان و درمان نیز گفت: ساختمان بیمارستان رابر ساخته شده اما خدمات آن در حد یک بیمارستان است که اصلا قابل قبول نیست، وزیر بهداشت باید این شاخص ها را حذف کند و روی آن کار کند. ساختمان با توجه به شاخص های موجود برای بیمارستان رابر توسط تجهیزات و پزشک مقیم انجام می شود.

سلایقه با بیان اینکه خوشبختانه اشتغال در استان کرمان وضعیت خوبی دارد اما شهرستان رابر در سطح مناسبی نیست، افزود: این امر مستلزم ادامه فعالیت معادن برای جذب این جوانان و انجام وظایف و مسئولیت های خود است.

وی همچنین بیان کرد: به گفته حاج قاسم عزیز; ما نمی توانیم معجزه کنیم، اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد. انتظارات از این دولت بسیار زیاد است. دولت تحت فشار اقتصادی است.

دیدگاهتان را بنویسید