گرد و غبار در استان به دلیل کانون های محلی / افزایش غلظت آلاینده ها در رابر و سیرجان


ساعت: 12:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855620

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان اعلام کرد؛

مجید ساعدی با بیان اینکه گرد و غبار در نقاط مختلف استان ناشی از کانون های محلی است، گفت: با توجه به شرایط موجود و شدت آلاینده ها در استان، شهرستان های رابر و سیرجان غلظت آلاینده ها را در شهرستان اعلام کردند. بلند است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجید ساعدی در گفتگو با راه آرمان; وی گفت: گرد و غبار در نقاط مختلف استان ناشی از کانون های محلی است که باد به هوا می وزد و با راکد شدن آنها باد قطع می شود و غلظت آلاینده ها افزایش می یابد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان ادامه داد: بر اساس کارگروه موجود تصمیماتی اتخاذ می شود که پایداری شرایط هواشناسی، غلظت آلاینده های سازمان حفاظت محیط زیست و درجه خطر برای گروه های سنی مختلف باشد. دانشگاه علوم پزشکی .

وی افزود: بر اساس اطلاعیه، دستورالعملی برای اعضای مختلف کارگروه صادر می شود که بر این اساس در خصوص کاهش ساعت کاری ادارات تصمیم گیری و محدودیت هایی اعمال می شود.

سعیدی خاطرنشان کرد: بر اساس شرایط موجود و شدت آلاینده ها در استان، شهرستان های رابر و سیرجان غلظت آلاینده ها در شهرستان را بالا اعلام کردند.

گفتنی است ابوذر عطاپور فرماندار شهرستان گیرافت در گفتگویی در خصوص وضعیت آلودگی هوای این شهرستان از آغاز به کار ادارات گیرافت با دو ساعت تاخیر خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید