حل مشکل زباله آمل با فناوری جدید / 11 تیم نظارت بر بازار


ساعت: 09:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۸
کد خبر: 1816539

سیدعباس حسینی گفت: 11 تیم نظارتی برای تنظیم بازار آمل راه اندازی شده تا مردم با چالش قیمتی کمتری مواجه شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، سید عباس حسینی جمعه شب در نشست خبری با اشاره به مشکلات و معضلات شهرستان آمل، اظهار داشت: طرحی با همکاری دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و سپاه در این شهرستان اجرا شد ارتقای امنیت.
وی از اجرای گشت رضویون در آمل خبر داد و افزود: گشت رضویون در راستای حفاظت و دفاع از اموال و امنیت محلات و مناطق شهر آمل از هفته جاری آغاز می شود.
سرپرست بخشداری آمل با بیان اینکه زباله معضلی جدی در شهر آمل است، گفت: با تخصیص بودجه مربوطه با شرکت دانش بنیان جلسات متعددی برگزار کردیم که منجر به تفاهم نامه اولیه شد.
وی با تاکید بر اینکه راه حل معضل زباله با زباله سوزها نخواهد بود، خاطرنشان کرد: این ها زباله سوز نیستند. بلکه فرآیندی جدید و فناوری روزتر خواهد بود، سال آینده جدول زباله برای حل مشکل زباله ایجاد می شود و با همه صاحب نظران و صاحب نظران در این زمینه مشورت خواهیم کرد.
حسینی افزود: در محیط بسته راکتورهای استخراج و پسماند، فرآیند پسماند ترسیم می شود که با راه اندازی دو راکتور و اجرای موفقیت آمیز این پروژه آغاز می شود.
وی راه حل تردد در سه منطقه آمل را برشمرد و افزود: در هسته مرکزی شهر، جاده آمل چمستان به طول 650 متر و تعریض دو هفته ای آن و رفع پیوند سه دهه ای جاده با مردم است. و رضایت قابل قبولی وجود دارد و همچنین پارکینگ ها نیز از سوی شهرداری اختصاص یافت.
سرپرست بخشداری آمل ادامه داد: راه چالاو و تعریض یک کیلومتر از این محدوده و اجرای روشنایی تونل در دستور کار قرار دارد که کارشناسان می گویند با وجود وجود مشکل، یک کیلومتر دیگر تخلیه تردد در چلاو سریعتر انجام می شود. ریشه درختان قطور و نظم. تهران در آینده به تعویق افتاد.
وی تصریح کرد: جاده چمستان 650 متری که فکری به حال آن نمی شود، با مطالعاتی که به یکی از پیمانکاران دادیم که طی 14 روز مقرر شد با کمک هر دستگاه اجرایی تردد زیر بار باشد و بعدی. فاز میدان ابوالفضل تا بیمارستان امام علی (ع) تا خرداد ماه انجام می شود و مشکل ترافیکی این محدوده به طور کامل حل می شود.
حسینی با بیان اینکه 20 هزار اصله درخت در آمل کاشته شده است، گفت: سهم ما از کاشت این شهرستان 5 هزار اصله است که با اتحادیه مردم نهاد کاشته شده است، 25 هزار اصله درخت برای حفظ و بهره برداری آن در نظر گرفته شده است. “
وی از دیگر فعالیت های استاندار در دو ماه گذشته عنوان کرد: پاکسازی کمربندی ها، بازگشایی اتاق بازرگانی، حل مشکل آب شرب در سه دهه با حفر دو حلقه چاه و جاده سرهنگ که مشکل آب شهرستان را حل می کند. آمل.
سرپرست منطقه آمل افزایش قیمت را یکی از مشکلات شهروندان عنوان کرد و افزود: 11 تیم در سطح بازار برای تنظیم بازار ایجاد شده است تا مردم کمتر با چالش قیمت مواجه شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید