حمایت بانک رفاه از کودکان مبتلا به سندرم داون

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این بانک برای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت های اجتماعی از این رویداد حمایت کرد و در برگزاری آن حضور فعال داشت.

بر اساس این گزارش، بانک رفاه کارگران با مشارکت در تهیه و تدوین بسته های فرهنگی و آموزشی برای آموزش و اجتماعی کردن کودکان سندرم داون از این رویداد حمایت کرد. در این همایش تعداد زیادی از این بسته های فرهنگی و آموزشی به صورت رایگان در اختیار کودکان سندرم داون و خانواده هایشان قرار گرفت.

گفتنی است سخنرانان این رویداد از جمله دکتر رامین رضایی مدیرکل توانبخشی روز و فیزیوتراپی سازمان اجتماعی کشور و دکتر پورنده فنادی رئیس مرکز سندرم داون ایران از حمایت های رفاه کارگران قدردانی کردند. بانک برای این رویداد و اقدامات موثر بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی.

لازم به ذکر است در این مراسم تعدادی از مدیران ارشد بانک رفاه کارکاران از جمله بهرام فرهی و سید مجید کفایی مدیر مدیریت و روابط عمومی و رئیس اداره حسابداری آن بانک و جمعی از افراد برجسته حضور داشتند. هنرمندان کشور از جمله مرزی برومند، داریوش فرضیایی، چیچو پورنگ، نعیمه نظام دوست، باران نیکرا و … و با حضور خانواده های مبتلا به سندروم داون در محل تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی ورزشی تسه برگزار شد. .

دیدگاهتان را بنویسید