حمایت قدرت های غربی و آمریکا از دیکتاتوری ها یک توهم است


ساعت: 15:08
تاریخ انتشار: 14/12/1300
کد خبر: 1812833

هرمزگان در خطبه های نماز جمعه این هفته نام برد؛

ائمه جمعه هرمزگان در خطبه های دینی و سیاسی این هفته خود با اشاره به اینکه درگیری و جنگ بین اوکراین و روسیه موضع ما روشن است و جنگ هرگز مقدم بر دیپلماسی نیست، گفتند: نیروهای غربی و آمریکایی از دولت های دست نشانده حمایت می کنند، یکی شما هم خیال پردازی کنید. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; ائمه جمعه هرمزگان در خطبه های دینی و سیاسی این هفته خود با اشاره به اینکه درگیری و جنگ بین اوکراین و روسیه موضع ما روشن است و جنگ هرگز مقدم بر دیپلماسی نیست، گفتند: نیروهای غربی و آمریکایی از دولت های دست نشانده حمایت می کنند، یکی شما هم خیال پردازی کنید. .


حمایت قدرت های غربی و آمریکا از دولت های دست نشانده یکسان است

حجت الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه حاجی آباد در خطبه های دینی و سیاسی این هفته خود در خصوص این شهر گفت: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: در تمام عمر شما باد رحمت از جانب پروردگارتان می وزد. مراقب باشید خود را در معرض آنها قرار ندهید. یکی از این نسیم ها، ماه شعبان است.

امام جمعه حاجی آباد با بیان اینکه ماه شعبان فرصتی بی نظیر برای جبران گذشته و آشتی با بهشت ​​و پریدن به سوی شادی است، گفت: ماه شعبان ظرفیت زیادی برای خودشناسی و آمادگی برای عید بزرگ الهی دارد. ، یعنی ماه رمضان.

شریفی با تاکید بر اینکه در هفته مهربانی و رحمت و در آستانه تحویل سال و ماه مبارک رمضان، نیازمندان را نباید فراموش کنیم، گفت: یکی از اقدامات مهم ماه شعبان صدقه دادن است. . صدقه دادن علاوه بر اینکه اندکی درد نیازمندان را تسکین می دهد، زمینه پرواز و معنویت را برای ما فراهم می کند.
وی افزود: خداوند مهربان حق نیازمندان را در اختیار ما قرار داده است تا بتوانیم در شب عید دل نیازمندان و فرزندانشان را شاد کنیم. فقر ما در بسیاری از گناهان و مضرات است.

امام جمعه حاجی آباد گفت: در روز درختکاری باید در حاجی آباد انقلاب برپا شود و همه مردم در این جشن شرکت کنند و همه به تعداد افراد خانواده درخت بارور بکارند. به ویژه، روسای بخش باید حداقل پنج درخت در دفتر خود بکارند.

شریفی با تشکر از زحمات اداره صمت و تعاون روستایی و اصناف گفت: ادارات در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان برای تامین کالاهای اساسی و در دسترس بودن آنها برنامه ریزی و جدیت و نظارت بر قطعات دارند. و با گرانفروشان و کلکسیونرها معامله کنید. بیشتر داشتن.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر اوکراین گفت: به گفته رهبر فرزانه انقلاب کبیر ما با جنگ و کشتار غیرنظامیان و تخریب زیرساخت ها در هر کشوری فارغ از مذهبش مخالفیم.

امام حاجی‌آباد روز جمعه با بیان اینکه جنگ اوکراین درس‌ها و درس‌های زیادی برای گفتن دارد، گفت: حمایت قدرت‌های غربی و آمریکا از دولت‌های دست نشانده یکی است و نمونه آن شاه خائن بود که آمریکا او را نکرد. اجازه دهید.» ما همچنین شاهد موارد افغانستان و اوکراین بوده ایم.
شریفی گفت: بطلان نظریه کنار گذاشتن مولفه های قدرت مانند موشک به بهانه پیشرفت، وعده، امضا و قدرت دیپلماسی بار دیگر ثابت شد.
وی افزود: در جنگ یمن شاهد دوگانگی حمایت از حقوق بشر بودیم. در دهه 1980 کشتار فلسطینیان و هشتمین سال جنگ یمن و جنایات عراق، سوریه و میانمار سکوت کردند اما امروز از حقوق بشر دم می زنند.
امام جمعه حاجی آباد ادامه داد: وقتی یک ورزشکار با حریف رژیم غاصب صهیونیستی مسابقه نمی دهد می گویند ورزش سیاسی نیست اما در مورد اوکراین دیدیم که روسیه از جام جهانی قطر کنار گذاشته شده است و می بینیم. تقابل سیاسی کامل در ورزش
شریفی گفت: در این روزگار سخت و منطقه حساس که درگیری، بحران، ناامنی، جنگ و وحشت سراسر کشور ما را فراگرفته و کشور عزیز ما پناهگاه امنی است، باید قدردان رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و شهدای عزیزمان باشیم. خانواده ها: شهدا و نیروهای نظامی خود را بشناسیم، اگر آنها نبودند امروز در بلاتکلیفی به سر می بردیم و شبی امن را برای خود آرزو می کنیم، باید تا حد امکان برای امنیت ارزش قائل باشیم و قدردان امنیت خود باشیم.

سیاست توسعه طلبانه آمریکا مهمترین ریشه جنگ در اوکراین است

حجت الاسلام احمد حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته کیش با اشاره به موضوع جنگ اوکراین و ضرورت جهاد به تشریح علل و ریشه های آن پرداخت و واقعیت های این نبرد جهادی را اعلام کرد: ایران طرفدار هر جنگی نیست. و در ابتدا می خواهد موضوع با اوکراین را متوقف کند و از کشتار مردم و تخریب زیرساخت های کشور جلوگیری کند.

وی افزود: اما مهمترین نکته در موضوع اوکراین، ریشه یابی این جنگ است که نتیجه سیاست های توسعه طلبانه و غلط آمریکا با اشاره به حوادث مختلف دو قرن اخیر از جمله جهانی است. جنگ اول و جنگ جهانی دوم، جنگ های افغانستان و عراق و یمن این را به وضوح می بینند.

حجت الاسلام حسن زاده گفت: آمریکا تنها با ایجاد بحران در کشورهای مختلف موفق به اجرای سیاست های توسعه طلبانه خود در تمام نقاط جهان شده است و امروز همچنان معتقدیم مشکل اوکراین از همین سیاست ها نشات می گیرد.

وی همچنین بر اهمیت توجه به فضای مجازی تاکید کرد و گفت: این فضا خطرات خود را دارد بنابراین باید مراقب باشیم گرفتار آن نشویم و در مسیر فضای مجازی مردم قرار نگیریم.

امام جمعه کیش گفت: معتقدم گاهی فضاهایی به وجود می آید که همه را در مسیر اشتباه قرار می دهد و باید به تبیین جهاد پیشنهادی رهبر معظم انقلاب به گونه ای تکیه کنیم که تصمیمات شخصی و ملی در عرصه سیاسی حوزه اقتصادی و اجتماعی باید به دور از جاسوسی مجازی و در فضایی آرام انجام شود.

وی همچنین با تبریک عید سعید فطر یادآور شد: امام حسین(ع) بزرگترین و بهترین الگوی جامعه برای جهاد تبیین است که باید راه تبیین را طی کرد و با خوف از سیره او امر به معروف و نهی از منکر کرد.

حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه میلاد امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار و سالروز حضرت ابوالفضل (ع) نیز به عنوان روز جانباز نامگذاری شده است، افزود: برخی از جانبازان و ایثارگران اعلام می کنند که حقوق قانونی آنها رعایت نمی شود. حقوق قانونی.


جهاد تبیین را باید از امام حسین (ع) بیاموزیم.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بندرعباس با توصیه به صدقه و برکات بسیار و استغفار در شعبان گفت: شعبان ماه رسول خداست. رجب دالان شعبان و شعبان دالان ورودی ماه رمضان است.

وی افزود: همچنین در هفته نیکوکاری هستیم و شبکه نیکوکاری در سراسر استان در حال راه اندازی است و کمک به کمیته کمک به تقویت این شبکه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

امام جمعه بندرعباس گفت: ولادت باسعادت سیدالشهدا و حضرت ابوالفضل را نیز در پیش داریم و سعید الشهدا مصداق جهاد با نفس است که در تبیین مسئله عاشورا و عاشورا کوتاهی نکرد. اجازه سوء استفاده با دشمن را گرفت.

عبادی زاده با بیان اینکه در هر حادثه ای باید مراقب سوء استفاده دشمن بود، گفت: باید جهاد را از تبیین امام حسین(ع) بیاموزیم و همه برای رسیدن به آن تلاش کنیم.

وی با گرامیداشت نقش امروز سپاه پاسداران، مناسبت این روز را بسیار مهم دانست و گفت: سپاه در تمامی عرصه های خدمت رسانی تلاش می کند و شایسته است از جانبازان عزیزمان که نمونه های زندگی هستند تجلیل شود. شهدا

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: درگیری و جنگ بین اوکراین و روسیه، موضع روشنی داریم و جنگ هرگز مقدم بر دیپلماسی نیست، اما آنچه آمریکایی ها را تحریک کرد و ناتو را به مرزهای روسیه رساند، در واقع آتش را شعله ور کرد. و انگیزه این حرکت آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها بودند که امروز به ماماهای دلسوزتر از مادر تبدیل شده‌اند.

وی تاکید کرد: چرا غربی ها که امروز حمایت و محکومیت جنگ را توصیه می کنند در مورد یمن، سوریه و عراق سکوت کرده اند؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید