حمله به صفحات شبکه سحر


ساعت: 21:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۰
کد خبر: 1917254

در آستانه پخش مستند «حیدر علی اف» کانال یوتیوب سحر آذری بسته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با اعلام پخش مستند «حیدر علی اف» در تلویزیون و صفحات اجتماعی شبکه سحر آذری، حمله به صفحات این شبکه آغاز شد و صفحه اصلی یوتیوب یعنی کانال آذری بسته شد.

روابط عمومی شبکه سحر در حالی این خبر را اعلام کرد که سایت شبکه آذری سحر پیش از این در جمهوری آذربایجان مسدود شده بود.

در دو ماه گذشته که حملات تبلیغاتی ملی و تجزیه طلبانه علیه جمهوری اسلامی ایران توسط رسانه های جمهوری آذربایجان آغاز شد، به رهبری و رهبری الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان شدت گرفت.

الیاف در اظهارات آشکار و مداخله جویانه خود علیه تمامیت ارضی ایران و برخلاف حسن همجواری، رسانه های دولتی و شبکه های اجتماعی را با حمایت صهیونیست ها علیه ایران بسیج کرد.

پس از این اقدام شبکه سحر آذری تصمیم به پخش مستندی به نام «حیدر علی اف» گرفت.

مستند «حیدر علی اف» با اسناد و مدارک، سیاست ضد ایرانی و تحریک آمیز رژیم قبیله ای علی اف و پاشایف را افشا می کند.

ترس و نگرانی دولت جمهوری آذربایجان از پخش مستند «حیدر علی اف» به حدی است که از هیچ اقدامی برای جلوگیری از پخش آن فروگذار نکرده است.

او علاوه بر واسطه گری مقامات و حضور در رسانه های دولتی، شرکت ها و کاربران اینترنتی را برای گزارش در صفحات شبکه سحر تهدید و رشوه می دهد.

یکی از ابزارهای اصلی انتشار محتوای شبکه سحر آذری صفحه کانال یوتیوب بود که به دلیل ممنوعیت استفاده از ماهواره Azaspace توسط دولت جمهوری آذربایجان و مسدود شدن سایت شبکه سحر آذری در آذربایجان، پخش شد. مستند «حیدر الیف» برای بازگشت به کانال اصلی یا افزایش مشترکان کانال فعلی با تعداد مخاطبان قبلی به تعویق افتاد.

مستند «حیدر علی اف» قرار بود 30 و 21 آذرماه ساعت 21:30 از شبکه سحر آذری پخش شود.

دیدگاهتان را بنویسید