ما از استفاده از بازیکنان تاجیک می ترسیم / ارتش مجازی صفحات جعلی ایجاد می کند و حمله می کند!

ساعت: 14:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1800052

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در شرایط داوری همه چیز بر علیه ما است و از داوران احساس امنیت نمی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فجر گفت: یک بازی خانگی در پیش داریم و قطعا کسب 3 امتیاز اولین گل و بهترین نتیجه ماست. امیدوارم خوب بازی کنیم. شرایط خوبی داریم و همه با انگیزه و آماده بازی فردا هستیم. فجر یک تیم جوان و دونده است و با تمام وجود بازی می کند، بازی راحتی پیش روی ما نیست و باید با استفاده از فواصل، بازی خود را به حریف دیکته کنیم.

وی ادامه داد: این مشکلات در یکی دو سال اخیر به وجود آمده و برای پرسپولیس عادی شده است. در 2 سال 4 مدیر اجرایی دیدیم و با رفتن آقای سمیعی هیأت مدیره ای نداشتیم که فقط برای پرسپولیس است. ما از اول فصل مشکلات زیادی داشتیم. انگار بازیکنانی را که می خواستیم نگرفتیم، مهاجمی هم تعیین نشد چون واقعا تعیین مهاجم در سطح تیم ملی سخت است، 6 بازیکن را در سطح تیم ملی از دست دادیم که هر کدام می توانستند نتیجه مسابقه را تغییر دهند، اما هنوز به فینال آسیا رسیدیم. . مشکلات واقعا زیاد است. الان 3 ماه است که با تمرینات مشکل داریم، دو زمین تمرین را پیشنهاد دادم اما کاری انجام نشد.

گل محمدی خطاب به داوران گفت: شرایط ما سخت است و مشکلات آنقدر زیاد است که یادم نمی رود چه نوشتم. در مورد داوری همه چیز علیه ماست. ضربه های زیادی از داوری خوردیم و این اشتباهات خیلی زیاد شد. حمایت از این اشتباهات دردناک است. این مشکلات مشکلات ما را دوچندان کرده است و از سوی داوران احساس امنیت نمی کنیم. اگر قضاوت اشتباه است، باید برای همه باشد، نه فقط ما. مصدومیت بازیکنان یکی دیگر از مشکلات ناشی از نبود زمین تمرین خوب است. در این شرایط کار سخت است. ما را انداختند وسط و می گویند لنگ!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اذعان به وضعیت موجود خاطرنشان کرد: در روز پرداخت، سرپرست باشگاه استعفا داد. این شرایط برای تیمی که 5 سال است قهرمان می شود قابل تحمل نیست. هیچ کس این چیزها را باور نمی کند. تیمی که 5 سال قهرمان شده چرا باید این وضعیت را داشته باشد؟ تصمیم گیرندگان باید توضیح دهند که چرا این اتفاق افتاده است. ما فقط از حمایت هواداران و تلاش بازیکنان برخوردار بودیم، بدون حمایت تیم پیروز نمی شد. ما این حمایت را داریم و دلگرم هستیم. بعد از یک تساوی مقابل شاهخودرو حملات زیادی علیه ما انجام شد که در 5 بازی اخیر 4 برد و یک تساوی داشتیم و تیم های بالای جدول را شکست دادیم.

وی گفت: با این حال ارتش مجازی صفحات جعلی ایجاد می کند و حمله می کند. هواداران ما باید مراقب این حملات باشند، به اندازه کافی مشکل داریم و نباید جو درونی خود را خراب کنیم. اگر به دنبال موفقیت باشیم، تنها اتحاد به ما کمک می کند. از هواداران می خواهم حمایت خود را از ما حفظ کنند، زیرا تیم از این حمایت شکست نخواهد خورد. هیچ کس نمی تواند موفقیت ما را متوقف کند اگر ما سقوط نکنیم. از همه هواداران تشکر می کنم و باز هم می گویم مواظب این صفحات باشید که بدانیم از کدام تیم ها هستند تا مسموم جو نشویم.

گل محمدی با تاکید بر اینکه از بازیکنان تاجیک استفاده نمی کنیم، خاطرنشان کرد: می ترسیم از اتحاد هنانوف و منوچهر صفروف استفاده کنیم، زیرا آنها در مورد مشروعیت این موضوع به ما پاسخ قطعی نداده اند و خود باشگاه نیز در استفاده یا عدم استفاده از آن مردد است. ” ما می ترسیم که از آن استفاده کنیم و حریفان ما شکایت کنند و بازی ها باشد – هیچ. وضعیت این دو بازیکن هنوز مشخص نشده است و از باشگاه می خواهیم بررسی کند و پاسخ صحیح را بدهد. سازمان لیگ می گوید اول باید پول اوساگونا را پرداخت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: عیسی القطر شرایط خوبی ندارد و در صورت عدم رسیدن او به این فصل، او را از لیست خارج می کنیم. باید از الحاتیر تشکر کنم و برای او آرزوی موفقیت کنم. همه می دانند که یکی دو سال اخیر مورد آزار و اذیت قرار گرفته و با انگشت شکسته بازی کرده است. ما آن روزهایی را که برای ما ساخت فراموش نمی کنیم.

وی در پایان گفت: درباره اینکه با انتقال پرسپولیس چه اتفاقی می افتد صحبت های زیادی وجود دارد. با این حال، اینها فقط حدس و گمان هستند و باید تا وسط صبر کنیم. برای فردا امید آلیشیا، محمد شریفی و بازیکنان تاجیک و حامد پاکدل را نداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید