بستن صفحات مجازی توسط دشمن نشان از ترس آنها از مدرسه حاج قاسم است

وی گفت: مردم کاشان روز قبل و در هشتم آذرماه با حضور حماسی خود، با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی بیعت کردند.

فرمانده کل کشور با اشاره به دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت:

شهید قاسم سلیمانی محدود به زمان و مکان خاصی نیست

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم محدود به زمان و مکان خاصی نیست، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی نه تنها متعلق به مردم ایران یا شیعیان و حتی همه مسلمانان، بلکه متعلق به همه مردم جهان است.

سردار اشعری با بیان اینکه امروز عده ای به یاد حاج قاسم سلیمانی هستند که هزاران کیلومتر دورتر است، ادامه داد: هر جا آدم افسرده ای است حاج قاسم و تفکرش برای مقابله با ظالم است.

وی با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم نشات گرفته از عاشورا و ائمه انقلاب اسلامی است، گفت: بسیاری از ویژگی های حاج قاسم شاید در شهدای دیگر نیز وجود داشته باشد اما در شهید سلیمانی بیشتر جلوه گر است.

شهید سلیمانی در حال حاضر الگوی کودکان، نوجوانان و زنان است

فرمانده کل کشور با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی در حال حاضر الگوی کودکان، نوجوانان و بانوان است، افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی مهمترین دلیل موفقیت و محبوبیت وی در انجام کار خالصانه برای رضای خداوند بود. “

وی با بیان اینکه حاج قاسم تنها راه سعادت را اطاعت از ولی فقیه زمان می دانست، تاکید کرد: ایشان این موضوع را با تمام وجود ثابت کردند و از این رو از همه مردم و مسئولان خواستند در این مسیر حرکت کنند.

سردار اشعری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در استفاده از واژه مکتب برای شهید سلیمانی گفت: شخصیتی جهانی است که باید ابعاد زندگی او به گوش همه دنیا برسد.

دشمن به دنبال کوچک شمردن نام شهید سلیمانی در فضای مجازی است

وی با اشاره به ترس و دلهره دشمن از ذکر نام و یاد حاج قاسم در بین مردم و اقدامات آنان برای تحقیر نام شهید سلیمانی به ویژه در فضای مجازی، تاکید کرد: گردانندگان این شبکه های اجتماعی در حال تعطیلی هستند که نشان می دهد. ترس از نام و مکتب شهید سلیمانی.

فرمانده کل کشور با اشاره به اینکه باید مثل شهید حاج قاسم سلیمانی دشمن باشیم، گفت: حاج قاسم عصاره همه شهدای جبهه مقاومت و دفاع مقدس بود و از این رو باید یاد و خاطره آنها همیشه زنده بماند. .

دیدگاهتان را بنویسید