کدام فرد در کهگیلویه و بویراحمد ردیف بودجه خاصی داشت؟ / دلیل حملات به برخی صفحات وب چیست؟


ساعت: 20:45
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835174

مردی که فهمیده برادرش به مدیرعاملی نمی رسد و در دفتر دیگری کارمند نمی شود، نیروهای موثر دولت و نظام را در کهگیلویه و بویراحمد نابود می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، اخیرا در پی اقداماتی مستقل از فضای آرام نقد و تحلیل رسانه ای، برخی فعالیت های مشکوک رسانه ای در استان کهگیلویه و بویراحمد شدت گرفته است.

به نظر می رسد این کار عمدی انجام می شود و عده ای به دنبال تخریب فعالیت ها و اقدامات موثر افراد و مسئولان در استان هستند.

گاهی نیاز به نقد و حتی راهنمایی آشکار است و همه دغدغه این موضوع را دارند و هیچکس نباید از این قاعده مستثنی باشد.

اما جالب است بدانید مردی که در دولت قبل در روابط عمومی استانداری فعالیت می کرد تا جایی که برادرش مدیرکل شد و به گفته بسیاری در این دوران فرزندان شاهد و ایثارگر هستند. زیر فشار قرار دارند.

حتی همانطور که معلوم شد، در زمانی که برادرش مدیر کل بود، برای حفظ او تلاش زیادی کرد و برخلاف سیاست هایش، از رئیس دولت تمجید کرد.

اما از آنجایی که متوجه شد برادرش می رود و خودش رسماً به پست دیگری منصوب نمی شود، نیروهای مؤثر حکومت و نظام ولایی را از بین می برد.

به نظر می رسد کار این مرد به مرحله حساسی رسیده است و به زودی ایجاد چنین سروصداها و تشنج هایی ممکن است جهت مخالف را برای او رقم بزند.



یادداشت: هوشنگ امیری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید