حمله سرمربی استقلال به اطرافیان جواد نکونام

حمله سرمربی استقلال به اطرافیان جواد نکونام

مهدی حیبری در گفتگویی در مورد صداهای زیاد در باشگاه استقلال و اینکه همگی همین حرف را می زنند، گفت: مگر ما تا امروز چیزی نگفتیم اینها مشکلاتی است که متاسفانه وجود دارد. اتفاق بدی که امسال افتاد این بود که جواد نکونام با مدیرعامل دیگری به توافق رسید و مدیرعامل دیگری با او شروع به همکاری کرد. این موضوع باعث سوء تفاهم شد. شاید مدیرعامل قبلی قول هایی به نکونام داده که ما نمی دانیم، اما کاری که علی خطیر تا به امروز در باشگاه استقلال انجام داده در چارچوب قانون بوده و از این پس در چارچوب قانون به کار خود ادامه خواهد داد.

آنها برای ماهیگیری خود آب را گل آلود می کنند

وی افزود: تعدادی در حاشیه باشگاه استقلال هستند که نانشان در دعوای مدیرعامل و سرمربی است.آنها عضو باشگاه نیستند. نکونام سرمربی ماست و حق دارد بهترین امکانات و تمرینات را برای قهرمانی تیم بخواهد. باشگاه هم قوانین و مقرراتی دارد اما دوستانی هستند که می دانند اگر رابطه نکونام و هاتیر خوب باشد جایی ندارند. آنها برای ماهیگیری خود آب را گل آلود می کنند.

2 ما استقلال نداریم

معاون ارتباطات و رسانه باشگاه استقلال گفت: صد در صد. دیشب که نکونام صحبت کرد، قرار بود هاثیر با همین برنامه صحبت کند، اما به هفته آینده موکول شد تا هاتیر بتواند به هواداران گزارش دهد. ما تا الان سکوت کردیم. از آنجایی که جمعه بازی داریم، هاتیر دیشب صحبت نکرد، اما عده ای از این سکوت سوء استفاده می کنند و اطلاعات نادرست به نکونام می دهند. این باعث اختلاف نظر می شود. وقتی نکونام سرمربی نیست یا هاتیر مدیرعامل نیست نمی توانیم در یک کشتی باشیم. 2. استقلال و نکونام و خطیر نداریم. ما تیمی به نام استقلال داریم. حثیر تا روزی که نکونام سرمربی استقلال شود از او حمایت می کند. نمی توان به هیچ یک از اعضای باشگاه اجازه ایجاد تنش یا زمین های فرعی برای نکونام داد زیرا او وظیفه خود می داند که از سرمربی استقلال حمایت کند.

برخی از مردم اجازه نمی دهند طرفداران از بالا بودن لذت ببرند

وی افزود: تیم ما بالای جدول است اما عده ای نمی گذارند هواداران از این رهبری لذت ببرند یک سری افراد برای امرار معاش درگیری و تنش ایجاد می کنند. باشگاه استقلال اردوی رایگان برگزار کرد، نکونام مصاحبه کرد و گفت ترجیح می دهد برای من بازیکن بگیرد تا اینکه هزینه اردو را بدهد.

حیدری در خصوص اینکه نکونام اطلاعی از رایگان بودن اردو نداشت، گفت: اصلا به او نگفتند که این اردوی 10 روزه رایگان است و اردو لغو می شود.

آنها سوء تفاهم هایی ایجاد می کنند که رابطه را خراب می کند

وی در پاسخ به این سوال که چه کسانی باید حرکت می کردند، گفت: همان دوستانی که این وسط اختلاف و تنش ایجاد می کنند. آنها سوء تفاهم هایی ایجاد می کنند که رابطه را خراب می کند. نکونام و حثیر در چمنزار کمپ استقلال قدم می زنند و صحبت می کنند. از اردوی استقلال شنیده می شود که صدایشان را بلند کرده اند و دعوا شده است! اجازه نمی دهند گفت و گو برقرار شود.

نامه رسمی و مکتوب نکونام برگزاری اردوی ارتش در ترکیه، امارات یا قطر بود

حیبری در خصوص اینکه دیروز در باشگاه دعوا شد، گفت: این اتفاق نیفتاد. امید حمیدی فر زنده است. می توانید از او بپرسید. من هم در جلسه بودم و هنوز زنده ام! تیم باید به اردوی بعدی می رفت. 8 روز و 7 شب با 2 مسابقه تدارکاتی، درخواست نکونام برای باشگاه اصلاً ذکر نشده که تا بازیکنی را امضا نکنید، نمی آیم. اگر به کسی گفته و به ما منتقل نکرده است، باز هم همین سوال است. نامه رسمی و مکتوب نکونام برپایی اردوی ارتش در یکی از کشورهای ترکیه، امارات یا قطر بود.

وی درباره اینکه آیا باشگاه نباید به سرمربی تیم اطلاع دهد، گفت: ایران در آن زمان مشخص نبود. مشکل ما این است که در گفتگوی سرمربی و مدیرعامل دخالت می کنند.

من فایل صوتی Oronov را دارم و اگر دوستانم آن را جمع آوری نکردند آن را ارسال خواهم کرد

مدیر ارتباطات و رسانه باشگاه استقلال با بیان اینکه این موضوع باید زودتر فاش می شد، گفت: خانواده اسرار خود را فاش نکنند. ما اکنون در شرایطی هستیم که از اطلاعات نادرست آسیب می بینیم. من فایل صوتی اورونوف رو دارم و اگر دوستان سخت نگیرن حتما میذارمش هرچند غیر اخلاقی باشه.

کار ما با اورونوف تمام شد اما گفتند نکونام می گوید نیمکت نشین می شود!

حیبری در گفت و گو با برنامه آفساید رادیو جوان گفت: نه، خطیر با ارونوف انجام می شود. پیش نویس قرارداد آماده بود. از طرف نکونام به هاتیر گزارش دادند که گفته است: اورونوف را نمی خواهم! تو ماشاریپوف را از من گرفتی، اگر اورونوف را بگیری، او را نیمکت نشین می کنم. حتی کد رو میدم تا دوستی که این پیام رو فرستاده جمع بشه! گفتند ما 2-5-3 بازی می کنیم و با این سیستم باید ماشاریپوف یا اورونوف روی نیمکت بنشینند. این مبلغ را روی نیمکت خرج نکنید.

وی افزود: حاتیر تاکید کرد که اورونوف در لیست نامعلوم قرار دارد و به من نگفته که این بازیکن را نگیر. آقایان با مدیر برنامه های اورونوف تماس گرفتند و گفتند اگر این بازیکن بدون موافقت سرمربی بیاید روی نیمکت می نشیند. گفتند استقلال ربوده شده است. کدام آدم ربایی؟ کار ما با این بازیکن تمام شده است. گفتند نکونام گفت من او را نیمکت خواهم کرد. باید این فایل صوتی را بگذارم تا هوادار بفهمد چگونه از احساساتش سوء استفاده می شود. این تیم در صدر جدول قرار دارد. او قهرمان قدرت و تمایز می شود

حیبری بیان کرد: افرادی که منافع خود را در پیروز نشدن این تیم و در جدال نکونام و حثیر دارند در میانه راه تنش ایجاد می کنند. هاتیر و نکونام 3 جلسه کنار هم نشستند، همه چیز عالی بود، 24 ساعت نگذشته بود که مردم دروغ می گویند و دوباره اختلاف ایجاد می شود. نکونام سرمربی ماست. هاتیر هم یک بار گفت حاضر است هر هفته صحبت کند اما تیم برنده است.

معاون ارتباطات و رسانه باشگاه استقلال گفت: «به هیچ وجه!» کدام مرحله؟ من هم می توانم ادعا کنم که یک نفر هر روز مرا کتک می زند، اما باید دو دلیل واقعی بیاورم. از طرف او بازیکن خارجی را که می گیریم گزارش می دهند، اگر بیاید نیمکت نشین می شود. هم ما و هم مدیر برنامه های بازیکن، چطور او را بیاوریم؟

با یک بازیکن به توافق رسیدیم، رسانه ای کردند و باشگاهش گفت 3 بازیکن بده!

وی افزود: در مورد بازیکنی که قرار گذاشتیم بیاید، ناگهان به رسانه ها می گویند که نکونام اصرار دارد آن بازیکن بیاید. باشگاه متوجه می شود و می گوید من 3 بازیکن می خواهم. بازیکنی که قرار بود با بند فسخ 7 میلیاردی آزاد شود، ناگهان قیمتش برای 3 بازیکن یک بازیکن می شود! اینها طرفدار استقلال نیستند.

لژیونر گفت چرا با این سن به ایران برگردم؟

حيبري درباره اينكه ليست هاي سرمربي استقلال تبديل به جك شد و ليست اول خيلي نجومي بود، گفت: من نگفتم. تو گفتی. با بازیکنی تماس گرفتم که گفت با او صحبتی نشده است، اتفاقاً با او، پدرش و مدیر برنامه اش صحبت شده است. بازیکن می گوید نظرت در مورد من چیست؟ چرا باید با این سن و سال بعد از اینکه از اروپا پیشنهاد دارم به ایران برگردم؟ صیادمنش طبق قوانین فوتبال ایران نمی تواند قرضی را بازپرداخت کند. هال سیتی می گوید من او را قرض می دهم. باشگاه دیگری در کشوری دیگر می تواند وام بگیرد. در قانون فوتبال ما نوشته شده که بازیکن نمی تواند به صورت قرضی از اروپا برگردد. این مشکل ما نیست. یک بازکننده عراقی معرفی می شود که در 2 تیم بازی کرده و قانون به او اجازه بازی در تیم سوم را نمی دهد. ما نمی گوییم کسی دروغ می گوید. ما می گوییم بعضی ها تمام حقیقت را به مردم نمی گویند.

ما نباید بخش اعظم حقایق را از قلم بیاندازیم

معاون ارتباطات و رسانه باشگاه استقلال تصریح کرد: تا امروز صدایی نشنیده ایم و فقط کتک خورده ایم. دو بار دستمان را بالا بردیم و به هواداران اعلام کردیم که سرمربی اردو را لغو کرد و ما را متهم به بیانیه نوشتند. در حالی که این خبر بود! اگر طرفدار استقلال ولی نعمت هستید باید بدانید چرا این اردو لغو شده است. بنابراین نباید ما را به خاطر بیانیه نویسی مقصر دانست چون در سایت باشگاه اعلام کردیم. ما نباید بخش اعظم حقایق را از قلم بیاندازیم. درخواست من اجازه گفتگو بین هاتیر و نکونام است. نباید یک مونولوگ باشد که هر فرد از یک طرف صحبت کند. تا سال 73 هوادار بودم و مسابقات را روی سکو می دیدم و از همان سال گزارشگر ورزشی شدم. من واقعاً به هوادار حق می دهم که سرش را به دیوار بکوبد برای این اتفاقات!