توهین غیرمستقیم جواد نکونام به سرمربی استقلال؟

توهین غیرمستقیم جواد نکونام به سرمربی استقلال؟

جواد نکونام در نشست خبری پس از پایان بازی استقلال مقابل فولاد، در مواجهه با سوال خبرنگاری مبنی بر عدم توانایی استقلال در عبور از خط هافبک و دفاع فولاد، این مشکل را ناشی از کمبود یک بازیکن خلاق دانست. ” در تیمش .

استقلال فصل گذشته با در اختیار داشتن بازیکنانی چون مهدی قیدی و محمد محبی از توانایی دریبلینگ این دو بازیکن بوشهری به ویژه مهدی قیدی استفاده کرد و در چنین دیدارهایی در شرایطی که این تیم با دیوار دفاعی بسته دشمن روبرو شد، توانست به دروازه حریف نزدیک شود. حالا با خروج این دو بازیکن از تیم استقلال، این تیم فعلا نه در خط هافبک و نه در خط حمله بازیکنی با این ویژگی ها دارد.

سرمربی استقلال در آستانه دیدار حساس مقابل پرسپولیس در پاسخ به این سوال گفت: برای عبور از لایه های فشرده خط دفاعی و خط هافبک حریفانی که با سیستم دفاعی مقابل ما قرار می گیرند. باید بازیکنان خلاق داشته باشد.”

به این ترتیب نکونام نیز کادر مدیریتی باشگاه استقلال را به دلیل عدم تمدید قرارداد محبی و قیدی در تابستان امسال مورد تمسخر قرار داد و در نهایت این دو بازیکن به ترتیب راهی امارات و روسیه شدند.

لازم به ذکر است؛ در 9 خرداد ماه نکونام رسما به عنوان سرمربی فصل جدید به هواداران معرفی شد و در 24 تیرماه با استعفای حجت کریمی مدیرعامل سابق استقلال، علی خطیر به عنوان مدیرعامل انتخاب شد و سرانجام دو روز بعد (26 تیر) به همین سمت منصوب شد.