چرا جواد نکونام نمی تواند سرمربی استقلال شود؟

چرا جواد نکونام نمی تواند سرمربی استقلال شود؟

حجت کریمی با انتشار متنی در صفحه شخصی خود از بینندگان استقلالی خواست تا منتظر بمانند و به او فرصت بدهند. یعنی امکان انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید آبی ها وجود ندارد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در مورد دلیل عدم به خدمت گرفتن جواد نکونام به عنوان سرپرست کادر فنی آبی پوشان چیزی نگفت اما قبل از حضور جواد نکونام در راس کادر فنی تیم استقلال، این موضوع مطرح شد. گفته شد این مربی به دلیل محرومیت نمی تواند سرمربی استقلال شود! شنیده ها حاکی از محرومیت او به دلیل فعالیت های سیاسی بود تا اینکه چنین چیزی توسط سرمربی سابق تیم فولاد در فضای واقعی یا مجازی مشاهده شد.

اما آخرین دلیل انتخاب نشدن جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال، شکایت باشگاه فولاد از او به دلیل کنار گذاشتن این تیم در بازی های لیگ قهرمانان آسیاست! گفته می شود به همین دلیل فدراسیون فوتبال نام او را از فهرست نامزدهای تیم ملی حذف کرد. در حالی که مهدی تاج از جواد نکونام به عنوان بهترین گزینه بعد از کارلوس کی روش یاد کرد، این بار حتی نام او را در لیست نامزدهای سرمربیگری تیم ملی قرار نداد!

این سوال مطرح می شود که آیا شکایت حقوقی یک باشگاه از سرمربی می تواند منجر به محرومیت او شود؟ به نظر می رسد اگر جواد نکونام سرمربی استقلال نشود، قدرتی بالاتر از فدراسیون فوتبال او را از انجام وظیفه باز داشته است!

دیدگاهتان را بنویسید