کار برای خانواده کار برای خداست/ باید گره های ذهنی اطرافیان جامعه باز شود


ساعت: 15:02
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1839043

رئیس مرکز دستاوردهای راهبردی خانواده تبلیغات اسلامی گلستان:

حجت الاسلام محمد نودهی با تاکید بر اینکه خانواده مهمترین سنگ بنای هستی است، گفت: کار برای خانواده کار برای خداست، گره های ذهنی مردم برای جمعیت باید باز شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمد نودهی در مراسم بزرگداشت روز ملی جمعیت در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما گفت: روز ملی جمعیت با شعار «کودکان سرمایه زندگی» نامگذاری شده است.
او می گوید: «کودکان یکی از مهم ترین سرمایه های زندگی ما هستند.
رئیس مرکز راهبردی تعالی خانواده تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه ایران جزء کشورهای سوم جهان سالمند است، تصریح کرد: در مرکز دستاوردهای خانواده تلاش می کنیم تا مهمترین شاخه ها را تقویت و افزایش جمعیت دهیم. خانواده. “
نودهی ادامه داد: در مرکز دستاورد خانواده سعی کردیم با سه بخش پژوهشکده، آموزش و مرکز خدمات برخورد کنیم.
وی گفت: در قسمت مدرسه نیز فعالان خانواده را توانمند و فعال کرده ایم و تقریباً 90 دانش آموز را آموزش داده ایم تا در این حوزه موثر باشند.
رئیس مرکز راهبردی دستاوردهای خانواده تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه خانواده مهمترین سنگ بنای هستی است، گفت: کار برای خانواده کار برای خدا و جنگ با خانواده جنگ با خداست.
نودهی با بیان اینکه این خانواده مورد حمله قرار گرفته است، گفت: ما در سازمان تبلیغات اسلامی با ایجاد مرکز راهبردی دستاوردهای خانواده تلاش می کنیم خانواده ها را تقویت کنیم. با مرکز خدمات حوزه های علمیه در ارتباط هستیم. چند جلسه با عنوان روابط آسمانی داشتیم.»
به گفته وی؛ برای حوزه های علمیه خواهران خاتم الاوصیاء دوره تخصصی مشاوره خانواده را برای 50 نفر برگزار کردیم. در شهرستان علی آباد برای 30 نفر از طلاب و اساتید حوزه و دانشگاه دوره تخصصی مشاوره خانواده داریم. ما به سراسر استان سفر خواهیم کرد.
رئیس مرکز راهبردی تحقق خانواده در تبلیغات اسلامی گلستان بر ضرورت جهاد در حوزه خانواده و جمعیت تاکید کرد و گفت: یکی از نکاتی که مقام معظم رهبری فرمودند بحث جهاد بود و باید در حوزه خانواده و جمعیت جهاد کرد. شاخه خانواده جمعیت است.
نودهی با بیان اینکه جمعیت رو به کاهش است گفت: باید گره های ذهنی مردم را باز کنیم، با موانع مقابله کنیم و جهاد را تبیین کنیم تا بتوانیم در این عرصه موفق باشیم.
وی گفت: از دیگر کارهایی که مرکز راهبردی دستاوردهای خانواده سازمان تبلیغات اسلامی انجام داد، تربیت مربی خانواده بود که طی یک سال 16 نفر به مدت 90 ساعت آموزش دیدند و اکنون 16 معلم خوب در حوزه خانواده به عنوان امامان پایگاه اجتماعی ما در آژانس های تبلیغاتی هستند و در حاشیه شهر کارهای خانوادگی انجام می دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید