این مشکلات برای سرخپوستان بزرگ آسیا عادلانه نیست/ باید با دست گره ها را باز کنیم نه سفت!

ساعت: 13:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793362

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با تفاهم صورت گرفته در آینده نزدیک و زودتر از موعد مقرر تا مسابقات تمامی مشکلات ما حل خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال پس از جلسه کمیته حرفه ای شدن گفت: شاید برای اولین بار است که این همدلی وجود دارد. آقایان مصطفوی، عباسی و مهدی و همچنین استقلال و پرسپولیس به این دو تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا کمک کردند. این باعث افتخار ماست که به جای دعوا به دنبال تفاهم و گفتگو بوده ایم.

وی همچنین گفت: پرسپولیس و استقلال در آسیا حضور دارند و نماینده ایران هستند. به هر حال هرکسی که چوب را از چرخ این مشکلات بردارد کار بزرگی کرده است. امیدوارم این آخرین بار باشد که به سرعت مشکلاتمان را حل کنیم. امیدوارم در طول سال با درایت و توجه مشکلات را حل کنم.

آجورلو گفت: انصاف نیست دو تیم بزرگ آسیایی این مشکلات را داشته باشند. گره ها را باید با دست باز کرد و گره ها را نباید با دست سفت کرد. جامعه فوتبال ایران از این دو تیم راضی است و باید از همه مسئولان تشکر کنم. به ویژه از دوست خوبم جناب آقای سهیل مهدی تشکر می کنم و مشتاقانه منتظر هستم تا در طول سال فرصتی برای رسیدگی به این مسائل در اختیار ما قرار دهد.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات این تیم در لیگ قهرمانان آسیا حل شده است یا خیر، گفت: هم عباسی و هم مسئولیت تخصصی سهیل مهدی و هم درایت برادرم آقای عزیزی هادم حذف می شود.

وی در پایان گفت: دو تیم استقلال و پرسپولیس آسیایی بودند و هستند. خدایا کمک کن یک عنوان دیگر بیاوریم و روی صحنه برویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید