شکاف بین قدرت واقعی و ذهنی آمریکایی ها بسیار زیاد است / بسیج تفکر غربی را در جامعه خنثی می کند

ساعت: 15:04
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786695

فرمانده کل سپاه گفت: فاصله بین قدرت واقعی و روانی آمریکایی ها بسیار زیاد است. این فاصله به اندازه شکستگی خلیج فارس آنها تا فیلم های هالیوود است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سردار سرلشکر حسین سلامی پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان بسیج حوزه ۲۱۰ دانشگاه برتر مشهد اظهار داشت: ایران قدرتمند اسلامی امروز رقیب آمریکاست و نبرد ایران با آمریکا در همه عرصه ها و بسیج ادامه دارد. نقشی کلیدی دارد.» در این نبرد و در میدان خنثی سازی اندیشه های غربی در جامعه.

وی افزود: بسیج تفکری است که دارای روحیه و اندیشه انقلابی است و هندسه فکری انقلاب در وسعت و طول این حقیقت بزرگ بی حد و حصر می درخشد.

سرلشکر سلامی گفت: بسیج مانند خورشید بدون حصار است و در افقی بی پایان حرکت می کند و همه مردم روی زمین را روشن می کند و چنین تشکیلاتی در هیچ کجای دنیا وجود ندارد و منحصر به فرد است. زیرا متعلق به اندیشه انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده کل سپاه گفت: در طول 43 سال انقلاب اسلامی ایران همه حوادث تلخ و حماسه های مختلف را شاهد بودیم و حماسه آفرینی های بسیج را شاهد بودیم. ما در تاریخ تاریکی متولد شده ایم. داستانی که در آن دوره صد ساله استعمار، اندیشه را منجمد کرده و جهل مدرن از زندگی را تاریک کرده است. اندیشه غربی الگو شده و بر ریشه های ایرانی و اسلامی ما تأثیر گذاشته است.

وی گفت: در جایی که تفکر راهبردی وجود دارد ملت بر سرنوشت خود حاکم است که در زمان رژیم های طاغوتی وجود نداشت و تنها سطحی که ملت در آن حق انتخاب داشت سطح عملیات بود. یعنی پایین ترین سطح تفکر.»

سرلشکر سلامی ادامه داد: کشور ما در دوران دیکتاتوری نتوانست سیاست خود را تعیین کند و سمت و سوی کشور ما را قدرت های غربی تعیین می کردند. این نشان دهنده عدم استقلال سیاسی و در نتیجه استقلال امنیتی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

فرمانده کل سپاه گفت: انقلاب اسلامی ایران آمده است تا اندیشه اسلامی را به الگوی اداره جامعه تبدیل کند. این امر آغاز شد تا سرزمین های اسلامی تحت سیطره حاکمان مستکبر و استعمارگر قرار نگیرد. در دل جنگ غرب با انقلاب اسلامی ایران نیز همین سوال مطرح بود تا الگوی موفق اسلامی برای اداره کشور ایجاد نشود.

سردار سلامی همچنین گفت: رهبری انقلاب اسلامی در ایران بزرگترین سرمایه ماست و باعث می شود از قدرت های غربی پیشی بگیریم. کاری که دو رهبر کبیر انقلاب اسلامی انجام دادند این بود که دشمن را از پناهگاه امن بیرون آوردند و در سرزمین های دور و نزدیک جبهه های بزرگی تشکیل دادند. ما به شرق مدیترانه، سوریه، عراق و سایر کشورهای منطقه گسترش یافته ایم و این باعث تضعیف قدرت های غربی می شود.

وی افزود: قدرت آمریکا رو به افول است. آنها در افغانستان، عراق و دیگر کشورهای منطقه با دست نشانده خود جنگیدند و در حاشیه هستند و امروز شاهد از هم پاشیدگی جوامع غربی هستیم که سالانه حدود 40 هزار جوان در آمریکا خودکشی می کنند.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: تصمیمات حکیمانه رهبری در خصوص گسترش قدرت دفاعی باعث می شود که دشمن نتواند از جنگ صحبت کند که همیشه یک گزینه بوده است.

به گفته سردار سلامی، پیشرفت فناوری در کشور ما با رشد بسیار خوبی همراه است. این جوانان ما هستند که امروز قدرت می آفرینند و در عرصه های مختلف افتخار می آفرینند. کسانی که می توانند، موشک های بالستیک و پهپادهایشان مهندسی و معماری ساختمانی هستند.

وی افزود: بسیاری از مردم می خواهند چهره انقلاب را مخدوش کنند و حکومت طاغوت را ستایش کنند و شاهان ظالم را تطهیر کنند. آنها می خواهند مرد خالص انگلیسی را که به موریس تبعید شده است، دیوانه کنند. آنها می خواهند پادشاهی را پاکسازی کنند، کشوری که فروشگاه های مشروب خود را فراتر از مساجد و کتابخانه ها گسترش داده است.

سردار سلامی گفت: دانشجویان چهره های آینده کشور و انقلاب اسلامی ایران هستند. جوانان ما پرچمدار ایران اسلامی هستند و اجازه نخواهند داد زمزمه های شیطانی آمریکایی ها بر قلب مصمم آنها اثر بگذارد. ظلم آمریکایی ها همه جا مشهود است، مخصوصاً زمانی که درب دارو را برای فرزندان ما که با مرگ می جنگیدند، بستند.

وی ادامه داد: آمریکایی ها سه ویژگی از دنیای امروز دارند. اولین مورد، باورهای رایج در بین جوانان در سراسر جهان و وفاداری آنها به ارزش های غربی و آمریکایی است. دوم مصرف کنندگان کالاهای یکسان و غربی و دوم اینکه همان اطلاعات را داشته باشند تا قدرت تحلیل نداشته باشند.

سردار سلامی گفت: فاصله بین قدرت واقعی و روانی آمریکایی ها بسیار زیاد است. این فاصله به اندازه شکستگی خلیج فارس آنها تا فیلم های هالیوود است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید