حمله سرمربی استقلال به سوال مهم خبرنگاران!

حمله سرمربی استقلال به سوال مهم خبرنگاران!

صالح مصطفوی در نشست خبری تیم های استقلال و نفت آبادان گفت: بازی فردا بازی سختی خواهد بود. استقلالی ها با توجه به عملکرد هفته های اخیر وارد بازی می شوند تا با روند همگام شوند. شناخت خوبی از نفت داریم و نقاط قوت و ضعف این تیم را آنالیز کرده ایم. امیدوارم با یک بازی خوب هوادارانمان را خوشحال کنیم.

وی در خصوص بازیکن برزیلی که فردا برای این تیم بازی می کند و اینکه چه بازیکنانی در اختیار ندارد، گفت: فردا به خاطر پنالتی ها چشم نداریم. سیلوا با تیم تمرین می کند اما نمی دانم می توانیم از او استفاده کنیم یا نه، نمی دانم کارتش صادر شده یا نه. دانشگر و یکی دو نفر کمی مصدوم هستند اما امیدوارم کادر پزشکی آنها را آماده کند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این تیم نمی تواند قبل از دربی در زمین بازی کند، گفت: این کنفرانس دیدار استقلال و نفت آبادان است و نباید در مورد آن صحبت کنیم اما مجیدی آن بازی را رو به جلو می دانست. بازیکنان ما می دانند که بازی فردا مهم است و فردا با قدرت 100 درصد وارد زمین می شویم.

مصطفوی در خصوص اینکه سهیل مهدی مدعی است یزدانی و مرادمند خارج از فصل نقل و انتقالات استقلال را ترک کرده اند، گفت: این تیم دیگر نمی تواند بازیکن بگیرد، گفت: این موضوع مشخص بود چون پنجره نقل و انتقالات فوتبال ایران بسته بود و یزدانی و مورمند ما را ترک کردند. پس از بستن این پنجره و از لیست ما حذف نشد، بنابراین نمی توانیم بازیکنان جدیدی جذب کنیم.

وی در خصوص جو اظهارات قبل از دربی گفت: درباره بازی استقلال و نفت سوالی ندارید! این در حیطه اختیارات من نیست و در صورت داشتن هرگونه سوال فنی در خدمت شما هستم.

سرمربی استقلال درباره اینکه چرا قرارداد سیلوا کوتاه بود و آیا این تیم امیدوار بود یزدانی و مرندمند برگردند، گفت: فکر می کنم تصمیم درست و عاقلانه ای برای امضای قرارداد کوتاه مدت با این بازیکن گرفته شد.

دیدگاهتان را بنویسید