حمله نکونام به استقلال پس از ادعاهای متناقض

حمله نکونام به استقلال پس از ادعاهای متناقض

جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با پیکان گفت: فردا به مصاف تیمی می رویم که سازماندهی خوبی دارد و دفاعش هم خوب است. بازی های این تیم و دو تیم رو در روی هم با شناخت کافی دیده ایم. فردا باید مثل همه دیدارهای قبلی با تمرکز بازی کنیم و باید برنده مسابقه باشیم. برای موفقیت باید بیشتر تلاش کنیم. فردا تنها وظیفه ما برد و در بالای جدول است.

وی ادامه داد: تیم ما شرایط خوبی دارد و در حال رشد است. فصل زود است و راه درازی برای همه تیم ها در پیش است. وضعیت تیم ما به گونه ای است که بازیکنان و تیم ما پیشرفت خوبی داشته اند و این نشان دهنده کیفیت ماست.

سرمربی تیم فوتبال خوزستان درباره ترتیب داوری بازی فردا گفت: آقای حیدری فوق العاده است. هر وقت افرادی در اینجا بوده اند که به فوتبال کمک کرده اند، ما موفق بوده ایم. بازی هایی بود که مساوی یا باختیم، اما در حالی که بازی ادامه داشت، داور کار می کرد. همه ما باید فوتبال بازی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که تا کی باید منتظر VAR در فوتبال ایران باشیم؟ او گفت: VAR تنها نیست. قدیم این همه امکانات وجود داشت یا داورها تست آمادگی جسمانی می دادند؟ کشور ما به گونه ای است که مردم از قبل عصبی هستند. همه مردم دچار مشکل می شوند و بعد داور اشتباه می کند و ما ناراحت می شویم. من سالها در اروپا هستم و شما حتی یک بوق ماشین هم نمی شنوید. اما اینجا سلام و خداحافظی و اتفاقاتی با بوق است و همه اینها به خاطر مشکلاتی است که در کشور در نگاه کلی جامعه وجود دارد و ربطی به VAR ندارد و کشورهای عربی یک سال است که VAR را وارد کرده اند. آیا در آخرین فصل جام باشگاه های آسیا که در آن حضور داشتیم VAR وجود داشت؟ به هر حال بحث کسب نتیجه، تیم ها، مربیان، بازیکنان مطرح است. به نظر من اگر VAR در فوتبال ایران وجود داشته باشد، زمان مفید بازی ما 30 یا 40 دقیقه خواهد بود. زیرا آنها می خواهند برای هر توپی که لمس می شود صحنه را از طریق VAR بررسی کنند. فوتبال ما از پایه مشکل دارد چون به تیم های پایه خود اهمیت نمی دهیم، چنین مشکلاتی پیش می آید. علاوه بر این، تا زمانی که فدرال رزرو آن را درخواست نکند، هیچ اتفاقی نمی افتد. بنابراین باشگاه ها باید فوتبال پایه خود را درست انجام دهند.

نکونام درباره اینکه شنیده می شود در بازی با فولاد باید پنج تا هفت پنالتی برای استقلال گرفته می شد؟ گفت: کسانی که اینطور حرف می زنند باید تحریم شوند تا دیگر کسی اینطور حرف نزند. در بازی با مس کرمان در دو صحنه به ضرر ما کمین زده شد اما من حرفی نزدم. به هر حال همه ما باید با عملکردمان به فوتبال کمک کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کنت می تواند با پیکان بازی کند، همچنین وضعیت شهاب چگونه است و با توجه به اینکه در رویارویی با استقلال در صحنه ای که او گل زد بسیار عصبانی بودید، آیا دوباره به او بازی می دهید؟ او گفت: وقتی کنت مجروح شد ما هم شوکه شدیم. سعی کردیم با مسکن بازی را ادامه دهد اما در بین دو نیمه متوجه شدیم که اگر بازی کند می تواند آسیب بیشتری به خودش بزند و شاید بازی کند، اما ریسک نمی کنم که بازیکن با قرص و آمپول بازی کند. شهاب گردان نیز از ابتدای فصل مصدوم شده و در دیدارهای رسمی از چارچوب خارج شده است. او دروازه بان خوب و توانمندی است و این را نشان داد. در صحنه ای که گل زده شد، عصبانی بودم چون قبلاً به استقلال فرصت گلزنی از روی ضربه ایستگاهی داده بودیم. به هر حال ما به توانمندی های گردان اعتقاد داریم و چشم انداز خوبی به ما داده است. او هم باتجربه است و سربار تیم ما محسوب می شود. احتمالاً فردا کنت را داریم و هر دو دروازه بان ما عموماً آماده و در فرم خوبی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید