ادعاهای استقلال: گرمای قهرمانی را در دل پرسپولیس می گذاریم

ادعاهای استقلال: گرمای قهرمانی را در دل پرسپولیس می گذاریم

مهدی فنونی زاده، ملی پوش سابق استقلالی ها درباره دیدار اخیر استقلال و پیکان، شرایط پرسپولیس و همگروهی تیم ایران در جام جهانی اظهار نظر کرد.

بازی استقلال را در ورزشگاه دیدید. چه شد که تصمیم گرفتید به باشگاه بروید؟

جمعی از دوستان از من دعوت کردند تا مسابقه را از نزدیک تماشا کنم. من هم بعد از 2 سال آزاد شدم و بازی را از نزدیک تماشا کردم. مدتی در رتبه هشتم بودم و سپس رتبه های 22 و 23 را کسب کردم.

آخرین باری که به باشگاه رفتید کی بود؟

استقلال با سپاهان امیر قلعه نویی بازی کرد. قبل از تاج همان دیداری که امیرگله نوح به دلیل عمل جراحی به ورزشگاه نیامد و سپاهان مربی نداشت.

استقلال و پیکان چطور؟

استقلال ثابت کرد که در دفاع تیم کاملی است. استقلال 20 دقیقه ابتدایی فوتبال بازی کرد اما وقتی او فقط روی غلتک افتاد، داور بازی را خراب کرد.

فکر می کنی دیدار سیلوا با بازیکن پیکان رد شد؟

اصلا! توپ به دروازه بان می رسید و او اصلاً نباید تذکر می داد. شاید بالاخره کارت زرد گرفت. اما متأسفانه یک سری اتفاقات از بیرون طراحی و طراحی شده است تا استقلال را پایین بیاورند و بچرخانند. باعث خوشحالی است که استقلال دوباره شکست نخورد تا اینکه به همه ثابت شد این تیم شکست ناپذیر است.

در کل قوه قضائیه را چگونه دیدید؟

اصلا خوب نبود در پایان بازی خطای پنالتی ارسلان مطهری رخ داد. متاسفانه پنالتی نگرفتند.

پرسپولیسی ها معتقدند استقلالی ها شانس آوردند که نباختند و آیا معتقدند این تیم همچنان در حال از دست دادن امتیاز است؟

به پرسپولیس بگویید روز قبل هر وقت استقلال امتیاز می گیرد، پرسپولیس امتیاز می گیرد تا آن شش امتیاز حفظ شود و ما قهرمان شویم (خنده). استقلال قدرت خود را به همه ثابت کرد و دیدید که چگونه پیکان که رئال مادرید شد شکست نخورد. همه تیم ها به جز استقلال به پیکان باختند. مطمئن باشند این قهرمانی را در دلشان می گذاریم. آنها واقعاً می خواهند به استقلال نزدیک شوند اما این 6 امتیاز تا پایان باقی خواهد ماند.

قرعه کشی جام جهانی چطور؟

فکر می کنم در گروه مرگ هستیم. تیم انگلیس خیلی خوب است و مقابل ما فوتبال بازی می کند. همانقدر که ما در زمین فوتبال بازی می کنیم، آنها در هوا بازی می کنند و این می تواند برای ما بسیار خطرناک باشد. آمریکا هم تیم سختی است. هر کدام از این سه تیم اروپایی که می آید، سرسخت هستند و به یقه می چسبند. پس با این مربی که به کره جنوبی 4 امتیاز داد بالاخره می توانیم مساوی کنیم.

هواداران استقلال در ورزشگاه کیروش را تشویق کردند. به نظر شما چه زمانی روش بازگشت خوب است؟

حداقل وقتی برمی گردد می دانیم یک مربی نتیجه گرا است و می رود حداقل بازی را ببندد اما این بنده خدا اصلاً برابر سرمربی تیم ملی ایران نیست.

دیدگاهتان را بنویسید