عفاف خط قرمز ایران اسلامی است/ نمی گذاریم بیگانگان و منافقان موج سواری کنند


ساعت: 10:59
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900335

هادی طالبی گفت: همه ما در برابر کسی که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به آتش می کشد، به مقدسات توهین می کند و اموال عمومی را که سرمایه ملت ایران است، بدون توجه به جناح بندی های سیاسی تخریب می کند و بیگانگان و منافقین نیستند، متحد هستیم. مجاز است ما موج سواری نمی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هادی طالبی عضو سابق تیم ملی ورزش زرهانه و نایب قهرمان آسیا در گفتگو با را آرمان؛ وی بیان کرد: پیروزی ها و موفقیت های انقلاب اسلامی باعث خشم دشمنان نظام شده است، لذا آنها به دنبال انتقام از این انقلاب هستند.

وی افزود: در این میان فوت مهسا امینی بهانه خوبی بود تا ذهنشان را از انقلاب خالی کنند.

طالبی تصریح کرد: در واقع دشمن از همه امکانات خود برای حمله به این انقلاب در تلاطم روزهای آخر استفاده می کند.


نایب قهرمان آسیا تاکید کرد: در نتیجه این اغتشاشات خسارات زیادی توسط اغتشاشگران به اموال عمومی و دولتی در سراسر کشور وارد شد. این تا زمانی است که آنها اموال عمومی هستند و آسیب رساندن به آنها به ضرر اقتصاد و جان مردم است.

طالبی تصریح کرد: البته خسارات وارده فقط به مراکز اقتصادی و تجاری نیست، بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، تا 10 شهریورماه 61 دستگاه آمبولانس سازمان امداد اورژانس در کشور در جریان این حادثه منهدم شد. شورش ها

وی گفت: اختلالی که ممکن است در اثر تخریب آمبولانس ها در روند خدمات فوریت های پزشکی و درمان بیماران ایجاد شود، بیش از خسارت مالی است.

نایب قهرمان آسیا همچنین گفت: حمله به آمبولانس از نظر بشردوستانه محکوم است و هدف کسی جز شورشیان نبوده است.

وی افزود: آشوبگرانی که با تخریب آمبولانس با جان و سلامت مردم بازی می کنند باید پاسخگوی اقدام غیرانسانی خود باشند.

طالبی تصریح کرد: از سوی دیگر فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نشان می دهد فردی در میان معاندین تلاش می کند پرچم مقدس کشورمان را به آتش بکشد.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که دیدیم این اقدام وی بازتاب بسیار گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت و مردم در محکومیت این اقدام واکنش های بسیار شدیدی داشتند زیرا نشان می دهد که چنین اقداماتی به هیچ وجه و قطعاً کار مردم ایران نیست. پاهای منافقان از جمله آنهاست.

زهره بازیکن سابق تیم ملی ورزشی گفت: از یک سو متأسفانه شاهد پاره شدن عکس سردار دلها بودیم. در مورد این اقدام توهین آمیز باید گفت که شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی یک مکتب فکری است و پاره کردن عکس او چیزی از ارزش و احترام او کم نمی کند و دشمن می خواهد نمادهای گرانقدر ما را با خباثت و کینه توزی هدف قرار دهد.

وی افزود: در مجموع باید گفت در مقابل کسی که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به آتش می کشد، مقدسات را هتک حرمت می کند و اموال عمومی را که سرمایه ملت ایران است تخریب می کند، همه ما بدون توجه به مسائل سیاسی متحد هستیم. جناح ها ما اجازه موج سواری به خارجی ها و منافقین را نمی دهیم.

طالبی تاکید کرد: مردم غیور استان کرمان همواره ثابت کرده اند که خط آنها از دشمنان جداست و اجازه نمی دهند گروه های وابسته به بیگانه امنیت و آرامش شهر را تهدید کنند.

وی بیان کرد: عاملان اغتشاشات و اغتشاشات خیابانی که به دنبال تخریب اموال عمومی و مردم هستند تحت نظر پلیس هستند و می دانند که به سزای اعمال خود خواهند رسید.

طالبی ادامه داد: اغتشاشگران و اغتشاشگرانی که در اغتشاشات اخیر اغتشاش کردند و به اموال عمومی آسیب زدند باید محاکمه و خسارت وارده به مردم جبران شود و افرادی که آب به آسیاب دشمن ریختند و از اغتشاشگران حمایت کردند نیز محاکمه شوند. و مجازات. جبران خسارت وارده به اموال عمومی و مردم.

وی افزود: این چند روز است که غیر از خسارات مالی به بیت المال، عمد یا ناخواسته چند تن از هموطنانمان در این ناآرامی ها جان باخته و یا مجروح شده اند، برخی از بازیگران و سلبریتی ها هستند که ریاکارانه زندگی خود را از سر سفره خانه سپری کرده اند. انقلاب و جمهوری اسلامی، اما امروز به شبکه های دشمن پیوسته اند.

نایب قهرمان آسیا اعلام کرد: اقدامات این منافقین به حدی احمقانه بود که حتی رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود حتی یک کلمه از آنها سخنی به میان نیاوردند، توطئه و اغتشاش کار منافقین است و پیروی از رهبری عامل آن است. عزت و عفت خط قرمز ایران اسلامی است.

طالبی خاطرنشان کرد: همه مستضعفان جهان به سمت این انقلاب سوق داده شده اند و با بیعت به نام سیدالشهدا ضربه ای به هر منافق و مخالف نظام اسلامی خواهیم زد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید