منافقان منافع خود را در گرفتاری بشر جهل فکری می دانند/ عظمت انقلاب اسلامی قبل از مرحله جاهلیت نمایان است.


ساعت: 12:13
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901127

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

امان الله علیمرادی گفت: بیشتر تلاش مستکبران این است که قدرت و توانایی فکر کردن به مشکلات را از مردم بگیرند و انبوهی از اطلاعات نادرست را بر سر مردم بریزند تا قدرت تشخیص حق و باطل را از دست بدهند و این روشنفکر جهل است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با را آرمان; وی با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) که می فرماید: «کسی که بمیرد و امام زمان خود را نشناسد به اندازه مرگ جاهلیت مرده است»، گفت: شناخت امام به معنای شناخت حق و معارف است. امام

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: جاهلیت قدیم حقیقت را نفهمید و بی دلیل تکذیب کردند که الان هم جهل قدیم وجود دارد و کسانی که بی شرمی، فحاشی، برهنگی و برهنگی می کنند. نکاح شرعی و صحیح با هم نزاع است، همان جاهلیت است و فرقی با آن ندارد.

وی ابراز کرد: بدون دلیل جریان ایجاد می کنند، بدون اینکه عقل قانع شوند، حرف مردم را می گیرند و جامعه را تخریب و نابود می کنند. این در حالی است که خداوند زندگی معقول را برای بشر خواسته و همه امکانات را برای زندگی معقول برای بشر فراهم کرده است، اما مستکبران در سنین پیری و در این عصر منافع خود را در این می بینند که بشر در جهل فکری گرفتار شده است.

این مسئول تصریح کرد: بیشتر تلاش مستکبران این است که قدرت و توانایی فکر کردن به مشکلات را از مردم بگیرند و اطلاعات نادرست زیادی را بر سر مردم بریزند تا قدرت تشخیص حق از باطل را از دست بدهند. این جهل عقلی است .

حجت الاسلام و المسلمین علی مرادی گفت: در جهل فرهنگی مستکبران همه حدود حیا و عفت را زیر پا می گذارند و در بلاتکلیفی در جهل، گروه های تروریستی مانند داعش پرورش می یابند و در این شرایط است که انسان به عظمت پی می برد. جریان مقدس انقلاب اسلامی و نظام اسلامی در این صحنه جهل وجود دارد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مرحله جاهلیت پرچمدار عقلانیت فکری، فرهنگی و امنیت جانی شده است و تلاش همه کشورهای استکباری و احزاب مرتبط با استکبار این است که ما را وادار کنند. از ارتجاع و از عقلانیت اسلام، انقلاب رنج ببریم، به اسلام و پیامبر (ص) و ائمه طاهرین (علیهم السلام) برگردیم.

وی تاکید کرد: برای داشتن زندگی سالم راهی جز پیروی از سیره اهل بیت علیهم السلام نداریم و هر که اهل بیت علیهم السلام را بشناسد و زندگی کند. برای آنها، مسیر زندگی هوشمندانه را دنبال می کند. پس برای داشتن زندگی معقول نیازمند قرآن و سیره اهل بیت علیهم السلام هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید