غرب و شرق نتوانستند جلوی این انقلاب را بگیرند/مسئولان می دانند انفعال و بی توجهی به وظیفه مخالف نظام فکری ائمه است.


ساعت: 18:32
تاریخ انتشار: 1401 1401
کد خبر: 1843657

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب گفت: مسئولان باید بدانند که کم کاری، آرامش، ضعف در حکومت داری و عدم توجه به وظیفه، خلاف راه امام و نظام فکری ائمه انقلاب و رمز سعادت ما در زیر سعادت است. مقام معظم رهبری و خدمت به مردم و جلب رضایت آنان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بازی دراز، مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) امروز شنبه با حضور جمعی از مسئولان سرپل ذهاب و مردم استان در حرم حضرت احمد بن برگزار شد. اسحاق (ره).

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای قیام خونین 15 خرداد و آرمان های انقلاب اسلامی، سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت. غیبت حضرت ولیعصر اولین حکومت مبتنی بر اسلام و قرآن توسط امام خمینی (ره) تأسیس شد، فلسفه انقلاب اسلامی باید برای همه ما روشن باشد و مبانی فکری امام را بشناسیم تا در این امر مفید واقع شود. انقلاب پشت سر رهبری بمانید و در آشوب ها گم نشوید.

وی افزود: مهمترین فلسفه بعثت پیامبران الهی مبارزه با طاغوت، نفی ظلم و اجرای عدالت است و حرکت امام (ره) نیز در همین راستا است.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: امام (ره) پس از 14 قرن قیام می کند و هدف خود را هدف انبیای الهی معرفی می کند.

فاطمی نسب گفت: این قیام از سال 1342 آغاز شد و در سال 57 به پایان می رسد و نتیجه آن تشکیل جمهوری اسلامی ایران و حکومت اسلامی می شود که خواسته انبیای الهی است.

وی ادامه داد: غرب و شرق نتوانستند جلوی این انقلاب را بگیرند و به همین دلیل صدام را برای توقف این انقلاب آماده کردند، اما رهنمودهای الهی امام و ولایتمداری مردم و ایثار و رشادت رزمندگان باعث پیروزی شد. انقلاب در جنگ تحمیلی».

وی گفت: استکبار به این نتیجه رسیدند که با جنگ سنگین نمی توانند در مقابل انقلاب بایستند و فکر می کردند با رحلت امام (ره) انقلاب از بین می رود اما در تحلیل و محاسبات خود اشتباه کردند زیرا این انقلاب است. تحت مراقبت خدا..

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: در همه فراز و نشیب ها و گذرهای انقلاب هر جا که مشکلی وجود داشته باشد یاری الهی به یاری انقلاب و مردم می آید.

وی گفت: انقلاب اسلامی زنده است و با زور به حرکت خود ادامه خواهد داد و رهبر انقلاب و جانشین صالح امام (ره) با درایت این انقلاب را برای رسیدن به هدف هدایت خواهند کرد.

وی تاکید کرد: باید با نظام فکری ائمه انقلاب آشنا باشیم تا در جنگ تحریف دچار انحراف و خطا نشویم، لذا رهبر انقلاب امروز برای تبیین تحریف ائمه و انقلاب دستور جهاد می دهند.

فاطمی نسب گفت: هر چه نسبت به امام، انقلاب، دستاوردهای انقلاب و نظام فکری ائمه انقلاب بیشتر بشناسیم، در جنگ تحریف از دشمن شکست نخواهیم خورد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی یکی از معدود انقلاب‌های جهان بود که پس از چهار دهه از آرمان‌های اصلی خود خارج نشد و از مسیر اصلی خود خارج نشد، گفت: ما راهی را آغاز کرده‌ایم که پایان آن نور و نور است. پایانش رسیدن به دره است.«خدا و انقلاب جهانی امام زمان است.

امام جمعه سرپل ذهاب ادامه داد: انقلاب اسلامی متوقف نخواهد شد و در هر عصری در مسیر انقلاب آشوب هایی به وجود می آید که اگر فردی مردم را از نظام و انقلاب منصرف کند عده ای کثیف از قطار انقلاب پیاده می شوند. او مرتکب گناه نابخشودنی شده است.

وی بیان کرد: مسئولان بدانند که کم کاری، آرامش، ضعف در حکومت داری و عدم توجه به وظیفه، خلاف مسیر امام و نظام فکری ائمه انقلاب است و رمز سعادت ما پیروی از ولی فقیه است. رهبری و خدمت به مردم و کسب رضایت آنها. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید