حواشی دعوت کشتی گیر سرخسی به اردوی تیم ملی

ساعت: 15:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785126

نوروزی گزارش کاملی از روند دعوت از امیرمحمد یارمحمدزهی کشتی گیر سرحسی به اردوی تیم ملی ارائه کرد و گفت که برای جام جهانی انتخاب نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هادی نوروزی رئیس هیئت کشتی شهرستان ساراس در گفت و گو با صبح توس گزارش کاملی از مراحل دعوت امیرمحمد یارمحمدزهی کشتی گیر سراسی به اردوی تیم ملی ارائه کرد و وی را برای حضور در اردوی تیم ملی انتخاب نکرد. حضور در مسابقات جهانی: امیرمحمد یارمحمدزهی با تیم کشتی سپاه خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح کشور شرکت کرد و توانست با اقتدار قهرمان این مسابقات شود.

وی افزود: با ورود فدراسیون کشتی به مسابقات نیروهای مسلح که در ایران برگزار می شود، ایرج اسفندیاری فر به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد و با اعلام رسمی فدراسیون کشتی در مرحله اول اردوی تیم ملی، امیر. محمد یارمحمدزهی به تیم ملی دعوت شد.

نوروزی گفت: متاسفانه حضور همزمان سربازی و دعوت به تیم ملی باعث شد کشتی گیر سرحسی نتواند در مرحله نخست اردوی تیم ملی در تهران حضور پیدا کند.

رئیس هیئت کشتی شهرستان ساراس گفت: مکاتبات لازم از شهرستان و استان انجام شد تا غیبت امیر در زمان مقرر اعلام شود اما در اردوهای بعدی از رزمی کاران شهرستانمان دعوت نشد. تیم ملی.”

وی گفت: این آزار و شکنجه ادامه داشت تا اینکه امیرمحمد یارمحمدزهی برای حضور در رقابت های جام جهانی لیگ برتر با رعد پدافند مقابل پویا ناصرپور انتخاب شد که در دیداری زیبا مقابل حریف خود که عنوان قهرمانی بزرگسالان آسیا را به دست آورد و جوانان قهرمان شد. قهرمان. جهان را فتح می کند، 6 بر 2 پیروز می شود.

نوروزی خاطرنشان کرد: پس از این پیروزی قلبی، فشارها برای دعوت از امیر محمد به چهارمین اردوی تیم ملی نیروهای مسلح افزایش یافت تا جایی که با نامه آقای قاضی زاده نماینده سرخس در مجلس به فدراسیون مبارزه و مشاوره علیرضا. دبیر و پیگیری هیئت استان امیر محمد در 31 آبان ماه به تیم ملی پیوست.

رئیس هیئت کشتی شهرستان در صراط ادامه داد: بازدید از اردوی تیم ملی امید به همراه داشتن دونده تیم ملی برای همه کشتی دوستان است و در نهایت پس از 10 روز حضور در اردوی تیم ملی، مربیان و خود آقای اسفندی فر. اعلام کرد با توجه به حضور آقای ناصرپور در سه اردوی قبلی و آمادگی بهتر امیر محمد، آقای ناصرپور گزینه نهایی کادر فنی است.

وی افزود: پس از این گفتگو همچنان حمایت مردم عزیز شهر، شورای اسلامی، هیئت کشتی استان و آقای گازی زاده را داشتیم، چرا در مسابقاتی برابر برگزیده نایب قهرمانی برای تیم ملی نداشته باشیم. “

نوروزی گفت: با حمایت های صورت گرفته دکتر دبیر و سوریان به صورت حضوری وارد موضوع شدند و برای اولین بار دستور برگزاری مسابقه انتخابی دادند و تمامی کشتی دوستان استان از مربیان تیم ملی خواستند تا در وزن با داور مسابقه دهند. کادر فنی تیم ملی با توجه به زمان کم تا جام جهانی (اول آذرماه) تصمیم گرفت تمرین کشتی را بدون قاضی برگزار کند و در یک مسابقه فیلم کثیف و ایستاده بگیرد.

رئیس هیئت کشتی شهرستان سرخس گفت: این نوع انتخاب که به نوعی ابتکار کادر فنی بود در 24 آبان ماه انجام شد، فیلم برای ما ارسال شد و باز هم نظر کادرفنی به قوت خود باقی ماند.

وی گفت: هیئت کشتی پس از رایزنی با هیئت استان، پیشکسوتان و مربیان کشتی شهرستان به این نتیجه رسید که با توجه به اینکه کمتر از 2 هفته دیگر امیرمحمد باید دوباره با این حریفان در مسابقات لیگ برتر و قهرمانی کشور به رقابت بپردازد. پیروزی. برای آمادگی و روحیه بیشتر به شهر سرخس بازگردید.

نوروزی در پایان گفت: تیم کشتی از مردم عزیز شهرستان که در این راه حامی فرزندان خود هستند قدردانی می کند و معتقدند به لطف خداوند و حمایت شما در آینده نزدیک می توان جهان و قله های المپیک را فتح کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید