حکم سانسور گران در صدا و سیما؟

حکم سانسور گران در صدا و سیما؟

روزنو: معاون صدا علاوه بر تشریح جشنواره ملی مستند در رادیو پژواک، درباره پخش فایل صوتی مدیر رادیو فرهنگ نیز صحبت کرد. مدیر این شبکه رادیویی در این فایل صوتی از برنامه سازان می خواهد که کمتر به این گونه هزینه ها و مشکلات توجه کنند.

علی بهشی زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر سابقه یک فایل صوتی منتسب به مدیر رادیو فرهنگ که در فضای مجازی پخش شد و در این فایل صوتی مدیر این شبکه رادیویی از برنامه سازان خواست کمتر به این موارد توجه کنند. هزینه ها و مشکلات وی گفت: ما در عمل نشان داده ایم که این رسانه مردم ماست. ایجاد شهروندخبرنگار و شهروند ایرانی که مردم در قالب آن مسائل خود را مطرح می کنند و از رادیو پخش می کنند، یکی از این نمونه هاست.

بهشی زاده در مورد اینکه آیا واقعاً از چنین دستوری اطلاعی دارد، اظهار کرد: من با دز صحبت موافق نیستم اما قبول دارم که باید مسائل را حل و فصل کنیم و اولویت بندی کنیم. به هر حال تصور من این است که مردم در رسانه ها حضور داشته باشند و نظر رئیس رسانه ملی آقای جبلی این است که مردم صاحب رسانه باشند. وقتی صدای اعتراض مردم اصفهان رسانه ای می شود یعنی چه؟ یعنی این رسانه متعلق به مردم است.

دیدگاهتان را بنویسید