حکیت پور، مشاور رئیس مجلس دهم: لاریجانی نه لیستی دارد، نه از لیستی حمایت خواهد کرد و نه با کسی ائتلاف دارد.

حکیت پور، مشاور رئیس مجلس دهم: لاریجانی نه لیستی دارد، نه از لیستی حمایت خواهد کرد و نه با کسی ائتلاف دارد.

منصور حاجیت پور مشاور لاریجانی گفت: آقای لاریجانی نه لیستی دارد و نه از لیستی حمایت می کند و نه با کسی ائتلاف می کند.

منصور حکیت پور، عضو سابق شورای اسلامی و مشاور علی لاریجانی با اشاره به شایعات مطرح شده درباره لیست لاریجانی برای انتخابات مجلس، گفت: بنده اطلاعی از موضوعی که شما می گویید ندارم لاریجانی نه لیستی دارد نه از لیستی حمایت می کنند و نه با کسی ائتلاف می کنند.

وی افزود: البته آقای مطهری از بستگان آقای لاریجانی است و به عبارتی هر اقدامی به نام آقای لاریجانی نوشته می شود.

وی در ادامه بیان کرد: اما این یک تحلیل ساده انگارانه است که هر اقدامی را که یک خانواده یک طرفه به نام یک شخصیت انجام می دهد یادداشت کنید.

هاچیت پور گفت: حساب های سیاسی مردم با هم فرق می کند و جریان ها با هم فرق می کند و آقای لاریجانی که نه وارد شدند و نه ثبت نام کردند.

وی افزود: آقای مطهری آمدند و حق دارند نظرشان را اعلام کنند و لیست بدهند و اراده شخصی ایشان است و حزبی هم ندارد، در انتخابات قبلی شرکت کردند.

وی گفت: بنده هستم اما از ترکیب افراد و چینش این لیست اطلاعی ندارم و از رسانه ها شنیدم که خود من در این لیست قرار گرفتم.

مشاور لاریجانی تصریح کرد: احساس می کنم از روی ادب و احترام نام من را در لیست قرار دادند، اما هیچ رابطه سیاسی و حزبی با هم نداریم، همکار و دوست بودیم اما رابطه سیاسی نداریم.

وی خاطرنشان کرد: حالا اگر آقای مطهری نام من را در لیست خود قرار دهد ما مخالفتی نداریم و از آقای کلیباف تشکر می کنیم. و همچنین از شورای ائتلاف استقبال می کنیم که ما را در لیست خود بگنجاند.

هچیت پور در پایان گفت: آقای مطهری فکر نمی کنم لیست بسته ای وجود داشته باشد و در تهران هم لیستی از اصلاح طلبان نداشته باشند، مگر اینکه مردم شهرستان ها تا دیشب حوزه انتخابیه خود را با تهران تغییر دهند. بنابراین آنها یک لیست تشکیل می شود.