حیف که کرسی شهرداری بناب مشخص نشده است

ساعت: 15:53
تاریخ انتشار: 1300/08/17
کد خبر: 1782712

فرماندار بناب با ابراز تاسف از بلاتکلیفی در انتخاب شهردار بناب گفت: شهری مانند بناب نتوانست شهردار انتخاب کند و هنوز با گذشت 3 ماه از آغاز به کار شورای ششم بناب متاسفانه شاهد خالی بودن صندلی هستیم. شهردار بناب

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آناج، شهریار فتحی با اشاره به موافقت شهردار خوشه گفت: بر اساس مصوبه فرمانداری، پرویز کشاورز از امروز به صورت رسمی به عنوان شهردار خوشه فعالیت خود را آغاز می کند.

وی با آرزوی موفقیت برای پرویز کشاورز گفت: البته ما به همراه این بزرگوار از هیچ تلاشی برای آبادانی و آبادانی شهرستان کوشه مهر دریغ نخواهیم کرد.

فرماندار بناب در بخشی دیگر از سخنان خود با ابراز تاسف از بلاتکلیفی در انتخاب شهردار بناب گفت: شهری مانند بناب که اعتبار جهانی دارد نتوانست شهردار انتخاب کند و ما شهر بناب هستیم. !

در این میان آنچه سوال مهمی را در آگاهی عمومی شهر ایجاد می کند این است که آیا زمان انتخاب شهردار بناب نرسیده یا شهر بدون شهردار می ماند؟! اما در ماه های اخیر شاهد روی کار آمدن و خدمات رسانی به شهردار شهرهای همجوار بوده ایم و این خلاء اندوهی عمیق در دل حامیان شهر است.

نکته مهم دیگر در این زمینه کوتاهی نابخشودنی مسئولان به ویژه اعضای شورای شهرداری بناب است. از طرف مردم از او می پرسند دلیل سکوتش در این موضوع جدی چیست؟! آیا از عواقب این خلاء برای شهر و شهروندان صبور این شهر خبر ندارید؟! آیا وضعیت فعلی شهرداری مصداق کوتاهی جنابعالی در انتخاب شهردار نیست؟! از شما خواسته می شود که این مهلت را برای پایان دادن به این کاستی ها در نظر بگیرید، در غیر این صورت شاهد عواقب خوشایند کمتری خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید