حقوق معوقه 5 ماهه کادر پزشکی شهرستان بناب


ساعت: 12:43
تاریخ انتشار: 1401/01/25
کد خبر: 1821940

چهل نفر از اعضای شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب پنج ماه است حقوق نگرفته اند و این کارکنان پرتلاش در اوج بی مهری و مظلومیت مطلق مشغول به کار هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گفته آنایی، برای همه روشن است که حامیان سلامت در بحبوحه درگیری با ولیعهد در شهرستان بناب این همه رنج را متحمل شده اند، آیا واقعاً باید با آنها بی ادبانه رفتار کرد.

چند تن از این کارکنان در گفتگوی تلفنی با تحریریه انعکاس بوناک با ابراز نارضایتی گفتند: از آبان ماه سال گذشته تاوانی به غیر از 1.5 میلیون تن دریافت نکرده ایم. ما واقعاً از این کمبود اذیت می شویم و شرمنده خانواده خود هستیم.»

این موضوع بارها در این رسانه منعکس شده است اما هنوز این ماجرا تمام نشده است و کادر بهداشتی و درمانی همچنان با فقر دست و پنجه نرم می کنند.

آیا این حامیان سلامت که مؤدبانه و خالصانه و برای رضای خدا در میدانی پر از مین قدم می‌زدند تا خاری به پای هیچ یک از ملت نیفتد و خانواده‌های عزیز داغدار نشوند، اعتراض کنند و خدمات خود را متوقف کنند. ندای ظلم؟و عجز آنها شنیده شود؟

برای دیدن سرخ شدن صورتشان از فشار اقتصادی چه باید کرد؟ آیا تبعیض و بی عدالتی نسبت به سایر دستگاه ها که در جایگاه پرخطری قرار ندارند، فقط به این معناست که عمداً سعی در ایجاد نگرانی در بین مدافعان سلامت دارند؟

چرا به پیامدهای اجتماعی این گونه اقدامات ناعادلانه توجه نمی شود؟

امیدواریم این بار #فرماندار بناب شخصا پیگیر این موضوع از دانشگاه علوم پزشکی تبریز باشد چرا که در دولت مردمی آیت الله رئیسی این تاخیرها مناسب نیست!

دیدگاهتان را بنویسید