لحظه پرداخت حقوق معوقه چند ماهه معلمان

لحظه پرداخت حقوق معوقه چند ماهه معلمان

صادق ستاری فرد در گفت وگو با ایسنا، درباره پرداخت چند ماه حقوق معوقه به معلمان خریدار خدمات آموزشی و حق الزحمه اظهار کرد: شرمنده این عزیزان هستیم. توزیع وجوه به صورت کامل و صددرصدی انجام شده و حقوق این دسته از معلمان در روزهای آینده پرداخت خواهد شد.

وی افزود: مراحل توزیع، تحویل و توزیع چندین روز طول می کشد. این تخصیص هفته گذشته انجام شد و در روزهای اخیر برای تامین نقدینگی آن از خزانه کل کشور اقدام کردیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه از آنجایی که این گروه از معلمان باید حقوق خود را به صورت غیرمستقیم از شرکت ها دریافت کنند، این امر منجر به طولانی شدن روند پرداخت می شود، گفت: البته برای ماه های باقی مانده پرداخت می شود. ، یعنی در فاصله چهار ماه تا پایان سال پیشنهادهایی داده ایم که واگذاری اعتبار انجام شود و امیدواریم سازمان برنامه و بودجه همراهی کند.

ستاری فرد ادامه داد: رقمی که برای خرید معلمان پیش بینی و تصویب شده بود کافی نبود زیرا با افزایش 57 درصدی دستمزد کارگران مواجه بودیم در حالی که در بودجه سال گذشته 20 درصد افزایش داشت و این نارضایتی وجود داشت. که به امسال موکول شد و امیدواریم با پیش بینی واگذاری اعتبار و بر اساس قانون بودجه 1402 این مغایرت اصلاح و جبران شود.

وی در خاتمه تاکید کرد: بر پرداخت شهریه های معوقه نیز نظارت خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید