خاطره شاد فرهاد مجیدی از سپاهان تکرار می شود؟

خاطره شاد فرهاد مجیدی از سپاهان تکرار می شود؟

استقلال و سپاهان فردا برای هفتاد و نهمین بار در تاریخ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این تقابل که یکی از رویارویی های قدیمی فوتبال ایران است، در شرایطی کاملاً مساوی پیش رفته و تاکنون سپاهان 30 بار و استقلال 29 بار پیروز شده اند. 19 بازی دو تیم با تساوی به پایان رسید.

این دیدار فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. جایی که استقلال مقابل سپاهان به پیروزی های خاطره انگیزی دست یافت. یکی از خاطره انگیزترین بازی هایی که استقلالی ها هرگز فراموش نمی کنند لیگ برتر 90-89 است. جایی که دو تیم در هفته هفتم لیگ دهم در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و آبی ها در دیداری مهیج و نفس گیر با نتیجه 4 بر 3 از سد مهمان خود گذشتند.

سپاهان در این فصل با حضور امیر گله نویی و چهره ای کاملا مستقل وارد این رقابت ها شد و ستارگانی چون رضا عنایتی، مهدی رحمتی، هسرو حیدری و هاشم بیکوزاده را در خود جای داده است. این موضوع بر حساسیت کار افزود و از طرفی خط حمله آماده استقلال (فرهاد مجیدی و میلاد میداودی) که با وجود نتایج خوب در این فصل به تیم ملی دعوت نشدند، انگیزه بالایی برای درخشش دارند. در استادیوم که همه جا مثل امروز است سکوتی نبود و پر از تماشاگر بود.

نکته جالب اینکه بازوبند کاپیتانی هر دو تیم در این دیدار دست نویدکی و مجیدی بود که فردا به عنوان سرمربی مقابل سپاهان و استقلال به میدان می روند. خاطره این دیدار قطعا برای سرمربی آبی ها شیرین و شنیدنی است اما شاید محرم چندان دلش به شنیدنش نباشد! استقلال نیمه اول را با نتیجه 3 بر صفر به پایان رساند. میدوود دو گل و مجیدی گل دیگر میزبان را به زیباترین شکل ممکن به ثمر رساند. او که در آن زمان در اوج آمادگی بود، توپ را در میانه میدان به دست گرفت و به توپ پاس داد و با پاس های زیبای بک زاده، عقیلی و جمشیدیان، مهدی رحمتی را مقابل خود آورد و گل دوم را به ثمر رساند و به استقلال گل زد. با یک حرکت انفرادی چشم نواز

سپاهان با تعویض کالانوی در نیمه دوم به بازی برگشت و کار بیک زاده و یانوش (دوبار) را به تساوی کشاند تا سکوت مرگبار ورزشگاه آزادی یاد شود. این پایان ماجرا نبود و رضا عنایتی در دقایق پایانی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا یکی از عجیب ترین گل های فصل را به ثمر برساند، استقلالی ها مانع از بازگشت رویایی سپاهان شدند و پیروزی شیرینی را رقم زدند.

دیدگاهتان را بنویسید