خانه – اخبار منتخب – تیم قایقرانی قهرمانی آسیا مشخص شد

ساعت: 22:15
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780226

ترکیب تیم قایقرانی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد

اردوی تیم ملی قایقرانی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی هانگژو با حضور نفرات منتخب تا پایان آبان ماه تمدید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، اردوی تیم ملی قایقرانی کشورمان که از اواسط مهرماه برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی هانگجو آغاز شده بود، با حضور نفرات منتخب تا پایان آبان ماه تمدید شد. .

ورزشکاران حاضر در این اردو تست های انفرادی و تیمی را پشت سر گذاشتند و نفرات برگزیده برای بازی های آسیایی هانگزو مشخص شدند.

علاوه بر برگزاری این اردو، با تصمیم مربیان و پس از تست مواد مسابقه ایران در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد. به ترتیب ملی پوشان کشورمان در قایقرانان یک نفره سنگین وزن، روئینگ دو نفره سنگین وزن، چهار نفره سنگین وزن مردان، روئینگ یکنفره سبک زنان، انفرادی سبک زنان، دونفره سبک زنان، دونفره سبک وزن و روئینگ سنگین وزن زنان چهار نفره آسیایی در مسابقات قهرمانی آسیا به رقابت خواهند پرداخت. تایلند در 9 دسامبر.

این اردوی آماده سازی با حضور 13 ورزشکار و 14 ورزشکار در رده جوانان و بزرگسالان برای بازی های آسیایی ادامه خواهد داشت.

هما خاتمی، فرزین رضایی، سولماز عباسی، افشین فرزام و محمدعلی کرامت اعضای کادر فنی تیم ملی روئینگ کشورمان هستند.

فاطمه مجل از آذربایجان غربی، پریسا احمدی، آوینا بخشایی، کیانا بخشایی، پریناز مهدیخانی و شکیبا وقوفی از تهران، مهسا جاور، نگار نگهدار و زینب نوروزی از زنجان، هانیه خرسند و نازنین ملاارس از بخش امیدی گیلا آذربایجان غربی، صالح برگوما. اردبیل، اردوان ایمانهان، حمیدرضا رضوانی، آراد سلیمانپور، آریا سلیمان پور و مهدی کپانوری از تهران، سید مختبی شجاعی و بهمن نصیری از زنجان، عطا زاراره هورلی از هورل و امیرحسین محمودپور از گیلان در بخش مردان به عنوان اعضای این اردو انتخاب شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید