خبرنگاران پیام رسان انقلاب اسلامی هستند


ساعت: 15:22
تاریخ انتشار: 1401/05/16
کد خبر: 1888409

کریمی گفت: روز خبرنگار به عنوان یک مناسبت مهم و دینی باید زمینه ساز یک جریان رسانه ای موثر برای نهادینه سازی ارزش های اسلامی و تحقق جهاد تباین باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیار آفتاب ؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز در جلسه هماهنگی برنامه استانی به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: با توجه به دسیسه های دشمنان در جنگ شناختی، امروز نیازمند رزمندگانی از نوع دفاع مقدس هستیم. خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان و اصحاب رسانه و هنرمندان به عنوان پیشتازان در عرصه آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی در این مسیر نقش بسزایی دارند.

وی مهمترین انتظار امروز از اصحاب رسانه را جهاد تبیین دانست و افزود: جهاد تبیین یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری از اقشار مختلف جامعه است و اصحاب رسانه و خبرنگاران دارای نقش ویژه ای در این راستا دارد.

سردار کریمی خبرنگاران را پیام آوران انقلاب اسلامی خواند و گفت: اصحاب رسانه در جنگ روایاتی به عنوان کانون نبرد حق با استکبار جهانی نقش آفرینی می کنند و امروز تروریسم رسانه ای با تحریف و تحریف به دنبال گروگان گرفتن ذهن هستند. وارونه کردن حقایق یکی از مظاهر جاهلیت مدرن است و باید از توطئه های این جهل مدرن آگاه بود.

وی با اشاره به اهمیت وحدت و هم افزایی در فعالیت های فرهنگی گفت: خوشبختانه با روی کار آمدن سیزدهمین دولت مردمی و انقلابی شاهد زنده شدن امید در بین مردم هستیم و آنچه امروز باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد هم افزایی است. وحدت و انسجام در همه بخش ها باید مورد توجه قرار گیرد زیرا دشمن به دنبال ایجاد اختلاف است و انقلاب اسلامی برای پیشروی و فتح قله های بلند نیازمند وحدت و انسجام است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد: وحدت و انسجام در فعالیت های فرهنگی یک ضرورت مهم است و می تواند اثربخشی برنامه ها را افزایش دهد و کنگره شهدای استان مرکزی تجربه موفق هم افزایی و مشارکت همه جانبه است. به برکت مشارکت همه از مردم گرفته تا مردم و مسئولان امروز کنگره شهدا به یک حرکت عظیم فرهنگی مردمی تبدیل شده است و مهمترین برکات این حرکت کاهش آسیب های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه گام دوم کنگره شهدا در استان با رویکرد جهادی، تبیین و خدمت رسانی ادامه یافت، گفت: امروز نیازمند استفاده از تجربیات ارزشمند کنگره برای فعالیت های فرهنگی هستیم و این امر باید مورد توجه قرار گیرد. در روز خبرنگار اقدام موثری در راستای تجلیل از نمایندگان محترم رسانه انجام خواهد شد.

سردار کریمی با اشاره به اینکه روز خبرنگار فرصت مناسبی برای آغاز کار فرهنگی در حوزه جهاد تبیین است افزود: روز خبرنگار به عنوان یک مناسبت مهم و دینی باید جریان رسانه ای موثری را برای نهادینه سازی ارزش های اسلامی و تحقق جهاد تبیین ایجاد کند. و این مستلزم هم افزایی و مشارکت همه جانبه است.

وی گفت: افتخار می کنیم که در ولایت امام خمینی (ره) و دیار آفتاب هستیم و به نوعی جایگاه ولی فقیه متعلق به این استان است و باید از عنایات بزرگ ائمه انقلاب بهره مند شویم و لازم به توضیح است. جهاد در بخشهای مختلف از جمله تبیین سیره گرانقدر ائمه انقلاب است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه محتوا و جهاد تبیین مهم ترین رویکرد بزرگداشت روز خبرنگار در استان مرکزی است، گفت: مراسم بزرگداشت روز خبرنگار آغاز یک سلسله اقدامات کلان برای جهاد تبیین است. .

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اداره کل فرهنگ و رهبری اسلامی استان متولی اصلی فرهنگ و هنر است، این مجموعه باید محور روز خبرنگار باشد و اگر بخواهیم از نظر فرهنگی کار موثری انجام دهیم باید از خودداری کنیم. اجازه دهید از هر کار منزوی اجتناب کنیم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید