زنان بهترین ناشران و پیام رسان مکتب سلیمانی هستند/چراغ خدا با قتل مجازی خاموش نمی شود

ساعت: 11:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794336

داستان زنان گلستانی از شهدای جبهه مقاومت;

همه سربازان واقعی و مجازی دشمن در چشم سردار دلا از رعد و برق می ترسند، اما نوری که خداوند روشن کرده هرگز با ترورها و محاصره های مجازی خاموش نشده است و در این میان زنان بهترین ناشر و پیام رسان مکتب سلیمانی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ، سردار دلا امروز زنده تر از دیروز است، او فاتح همه دل ها و قهرمان همه ملت هاست. شهامت درایت داشت، دشمن هنوز نفهمید که وقتی یک سلیمانی رفت همه سلیمانی شدیم.

زنان در همه عرصه ها درخشیدند و اکنون نقش و رسالت سنگین تری در ترویج و تبیین مکتب سلیمانی دارند. با نگاه و قرائت وصیت نامه سردار سلیمانی می توان دریافت که پس از 40 سال حضور مستقیم در نقاط مختلف کشور، هیچ چیزی در ذهن و زندگی این شهید عزیز به اهمیت و شهرت ولایت نپرداخته است. فقیه .

* مکتب سلیمانی رسالت بزرگی برای ما تعیین کرده است

این استاد دانشگاه و کارشناس قرآنی در خصوص نقش زنان در تبیین مکتب سلیمانی گفت:

منصوره معصومی اصل افزود: اگر بخواهیم به جایگاه شهید سلیمانی بپردازیم باید فقط از سخنان نایب امام زمان استفاده کنیم. به ما گفته شد که هر یک از ما باید به او احترام بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه بانوان بهترین ناشر و فرستاده مکتب سلیمانی هستند، گفت: باید درک عمیق و دقیقی از مکتب سلیمانی داشته باشیم تا بتوانیم در نشر آن به درستی حرکت کنیم.

این کارشناس قرآنی گفت: فقط کسانی که می توانند وجود مجاهدین بسم الله را بفهمند که بر اساس دین درس می خوانند، حضرت زهرا (س) واقعاً اولین انقلابی است که از حریم اهل بیت دفاع می کند. (ع) «آنها به جهاد و شهادت و انقلاب نرسیدند.

معصومی اصل تاکید کرد: اگر زنان پاکدامن ایرانی جایگاه خود را در پیشگاه خداوند به عنوان یک انسان کامل درک کنند، اقدامات بسیاری از آنها انجام می شود.

وی گفت: در مکتب سلیمانی بهترین پیام آور و ناشر این فرهنگ زنان هستند که با اقرار به مقام الهی ما، اصول این پیام محقق می شود.

* نور خدا با وحشت مجازی خاموش نمی شود

رئیس سازمان فضای مجازی استان گلستان در خصوص نقش زنان در مکتب شهید سلیمانی گفت: سربازان واقعی و مجازی دشمن همه از نور چشم سردار دلا می ترسند، اما نوری که خداوند روشن کرده هرگز این نیست. با قتل و محاصره مجازی خاموش شد.»

لیلا هاشمی با تاکید بر اینکه امروز باید بتوانیم قهرمان ملی خود را به جهانیان معرفی کنیم، گفت: اگر این کار را به درستی انجام ندهیم عملاً مدیون نسل های آینده خواهیم بود.

وی گفت: همه باید شخصیت شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم و کار بزرگی را که انجام دادند تبیین کنند، زیرا اگر به فرموده مقام معظم رهبری، اگر روایت درستی از آن نداشته باشیم، دشمن با اکانت های نادرست و تحریف شده، هر چه بخواهد به دیگران پیشنهاد می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید