خبرنگار شکارچی با تجربه در موضوعات شکار برای حل مشکلات + عکس


ساعت: 19:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889396

در نشست خبری شهردار و شورای شهر لنده مطرح شد؛

رئیس شورای شهر لنده گفت: خبرنگار ماهیگیر ماهری در صید سوژه برای رفع مشکلات جامعه است و این رسالت بار خبرنگاران شما را بیشتر می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، نشست خبری شهردار و شورای اسلامی شهرلنده عصر دیروز 29 مردادماه با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

جعفر رائز زاده یکی از اعضای شورای شهر لنده در ابتدای این نشست خبری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی گفت: توجه به رسالت خبر و خبرنگاری می تواند گام های اساسی در جهت اعتلای جامعه بردارد.

یکی از اعضای شورای شهرلنده بیان کرد: انتظار داریم تمامی ادارات تسهیلات ویژه ای برای ارائه خدمات بهتر به خبرنگاران در نظر بگیرند تا این قشر از جامعه با خیالی آسوده در جامعه بنویسند.

وی گفت: انتقاد از خبرنگاران در جهت بهبود، توسعه و پیشرفت جامعه است.


b596d03b 0321 4250 ba80 f1029bb0763f خبر خاکستری

در ادامه شهردار لنده گفت: در هفته های اخیر شاهد بحران سیل در شهر و کشور بوده ایم و تلاش های خوبی برای اجرای مدیریت بحران در حوزه شهری با همکاری سایر ادارات صورت گرفته است.

سلمان رنجبر گفت: جایی که در این شهرستان تجربه بود دوربین خبرنگاران همراه ما بود و در حوزه اطلاع رسانی گام های خوبی برداشته شد.

وی بیان کرد: در یک سال گذشته تلاش های خوبی صورت گرفته است، از زحمات رئیس سابق شورای شهر قدردانی می کنیم و برای رئیس جدید شورای شهر آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم بتوانیم در جهت بهبود اقدامات گام های بلندی برداریم. شهرداری و شورای شهر

شهردار لنده گفت: پیام بزرگ حضرت زینب کبری (س) در ابلاغ پیام کربلا باعث شد تا در سراسر جهان چنین عزاداری در رابطه با قیام امام حسین (علیه السلام) برگزار شود که باعث می شود همگان عاشقان شهید عاشق ترند

رنجبر گفت: تلاش خوب رسانه ها برای بازنشر اخبار و اطلاعات شهرستان در خدمت جهادگران است و شما به نظام و انقلاب لطف دارید.

شهردار لنده تصریح کرد: تا زمانی که قانون به ما اجازه دهد از ارائه تسهیلات ویژه به خبرنگاران دریغ نخواهیم کرد و قطعا نام یکی از خیابان های شهرلنده را به نام خیابان خبرنگار می گذاریم.


f5d337e8 c9e0 4f79 93f2 c524acf17824 خبر خاکستری

رنجبر بیان کرد: در یک سال گذشته تلاش ها و اقدامات خوبی انجام شد اما متاسفانه با وجود چشم اندازی که داشت در بحث پاک کوهپایه که با کار شهردار آغاز شد، بیش از 400 میلیون تومان از محل کار تنها ماند. اعتبارات داخلی را شروع کردیم و در بحث فضای سبز و روشنایی و ایجاد فضای امن برای خانواده ها تغییرات خوبی ایجاد کردیم، به دنبال جذب سرمایه گذار برای ایجاد کافه در این پارک هستیم.

وی گفت: رنگ آمیزی کریستال های شهری و ایجاد دیوار حائل 350 متری در شهر سیر آسیاب، راه اندازی کارخانه آسفالت مستهلک شهرداری پس از سال ها و شبانه روز همه همکاران آغاز شد.

رنجبر گفت: پس از راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری، بحث سرعت شکن و آسفالت برخی از خیابان های شهر در روزهای آینده مطرح می شود.

وی تاکید کرد: توجه به زیرسازی آسفالت اقدام مهمی است که باید انجام شود چرا که برخی از خیابان ها هنوز زیرساخت های آب و شبکه را ندارند.

رنجبر گفت: بحث شبکه فاضلاب و فرسودگی شبکه آب شرب شهر لنده ما را در ارائه خدمات آسفالت با چالش های بزرگی مواجه کرد.

شهردار لنده گفت: ساماندهی بازار میوه فروش در ورودی شهر لنده برای عرضه محصولات روستایی و کمک به تردد شهری از برنامه هایی است که در حال شکل گیری است و محل نیز در حال تکمیل است.

رنجبر گفت: در حوزه حل منازعات تلاش های خوبی صورت گرفته و با تشکیل کمیته حل تعارض، پس از مشورت با مالکان، اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: همدلی و همکاری شورای شهرداری در اجرای فعالیت های شهرداری قابل تحسین است و امیدواریم در آینده بتوانیم در خدمت مردم باشیم.

شهردار لنده گفت: در ارتباط با بنیاد علوی و مجموعه های مختلف بنیاد مصطفان در تهران و شهرستان تلاش های خوبی انجام داده ایم و در آینده شهر روندهای خوبی خواهیم داشت.

در ادامه رئیس شورای شهرلنده گفت: ما نیز نگران وضعیت اقتصادی و معیشتی شما خبرنگاران هستیم و متوجه وضعیت شما خواهیم شد.

کورش محمدی گفت: خبرنگار ماهیگیر ماهری در صید سوژه برای حل مشکل است که رسالت شما را برای خبرنگاران بیشتر طلب می کند و خبر قطعا قدرت قلم و اندیشه خبرنگار را ارائه می کند.

وی گفت: داشتن اخباری که مشکلات شهروندان و جامعه را حل می کند مهم است و در این راه از تلاش دریغ نکنید زیرا بیان صداقت و صحت خبر بسیار مهم است و باید به دنبال مردم باشید و نه مسئولیت زیرا افراد از حلقه ارتباط شما و اخبار.

محمدی گفت: بیان خدمات ارزنده ادارات و نهادهای مختلف و نظام توصیه مهمی به مردم است که خبرنگاران نقش مهمی در ارتقای این خدمات دارند.

وی همچنین گفت: شوراهای شهر منتخب مردم هستند بنابراین هر چه در این زمینه تلاش شود شاهد اعتلای شورا به عنوان نماینده مردم خواهیم بود.


592cd856 1a7e 4520 9faf 3dd78614cedc خبر خاکستری

محمدی گفت: قیمت گذاری خیابان های عوارض ساخت را سازمان امور مالیاتی و دارایی تعیین می کند که سالانه به روز رسانی می شود و سهم شهرداری نیز مانند سال های گذشته است و در سال گذشته و سال جدید افزایش قیمتی نداریم.

رئیس شورای شهر لنده گفت: زیرساخت های شهر اصولی و مهندسی نیست و چشم انداز و سند توسعه ای نداریم و این برای نسل های آینده مهم است و انتظار داریم فرماندار سند چشم انداز شهر را ترسیم کند تا در داخل به جلو حرکت کنیم. چارچوب توسعه و چشم انداز آینده.» انجام دهید.

وی گفت: بیش از 11 هزار مشترک برق داریم و بحث تامین برق متاسفانه کاملاً خالی از چشم انداز توسعه برق است و توسعه برق با رشد جمعیت همخوانی ندارد.

محمدی بیان کرد: برای پیگیری وضعیت آب و برق شهرستان لنده جلسات مهمی با مسئولان استانی و کشوری داشتیم که متأسفانه اگر سیل و بحرانی بود ناشی از کمبود برق بود که این امر دو برابر شد. ضعف ساختاری جدی در بخش برق

وی گفت: متأسفانه در محدوده سد نبر شاهد تضییع حقوق شهروندی هستیم، اما این امر باید ابتدا توسط کسبه بازار و مردم انجام شود و انتظار دیگری نیز وجود دارد و امیدواریم مردم همکاری و همراهی بیشتری با شهرداری داشته باشند. در پاکسازی شهر».

علیرضا فاضلی با تبریک روز خبرنگار گفت: امیدواریم شورای جدید شورای شهر شاهد تحولات اساسی در سطح شهر باشد.

یکی از اعضای شورای شهر لنده گفت: از زحمات شبانه روزی خبرنگاران قدردانی می کنیم اما زحمات خوب شهرداری و شورای شهر نیز در کنار نقد منصفانه باید به درستی بیان شود.

وی گفت: انصاف و وجدان دو امر مهمی است که شکل اصلی کار خبرنگاران است.

در ادامه سرکار خانم رنجبر یکی از اعضای شورای شهر گفت: رسالت راه و روش خبرنگار برای بیان واقعیات و اتفاقات روزمره اطرافمان در جامعه نشان از تلاش این عزیزان است. . “

وی بیان کرد: امیدواریم تلاش شما برای ارتقای اذهان عمومی به ویژه در حوزه خدمات شهری مضاعف شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید