صهیونیست ها برای قتل شهید «شکارچی خدا» تاوان زیادی خواهند داد.


ساعت: 10:53
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840794

بیانیه دبیرخانه دائمی کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در پارلمان:

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در بیانیه ای با اشاره به ترور شهید شکارچی خدا گفت: صهیونیست ها تاوان این جنایت و تجاوزات آشکار خود را خواهند پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دبیرخانه دائمی کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای ترور ناجوانمردانه سرهنگ رزمنده اسلام رشید حسین صیاد هدی را محکوم کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خدا

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی شهادت سرهنگ رشید الاسلام سرهنگ پاسدار حسن صیاد هدی توسط تروریست های جنایتکار صهیونیست و مزدوران داخلی آنها را به شدت محکوم می کند.

درست زمانی که وزیر امور خارجه سابق آمریکا و عامل اصلی ترور شهید حاج قاسم سلیمانی در آلبانی با سرکرده منافقین مزدور دیدار کرد و به عضویت وی در این سازمان تروریستی افتخار کرد، تروریست های وحشی صهیونیستی از خطوط قرمز عبور کردند. آنها بار دیگر بدخلقی خود را نشان دادند.

صهیونیست ها و عوامل داخل و خارج آنها می دانند که این ترور کور نقطه عطفی برای تحولات جدید و پایان دادن به سکوت راهبردی خواهد بود و صهیونیست ها بهای سنگینی برای این جنایت و تجاوزات وحشیانه خود خواهند پرداخت.

بی شک تداوم سکوت عمدی سازمان های بین المللی و حقوق بشر در قبال جنایات صهیونیست ها علیه بشریت از جمله ترور شیرین ابواکلا و شهادت حسن صیاد هدی، رژیم نژادپرست و اشغالگر صهیونیستی را بیش از پیش متکبر و در نتیجه تهدید خواهد کرد. صلح جهانی

امروز جامعه جهانی باید با ممانعت از تعرض صهیونیست ها به حریم خصوصی انسان ها و سلب حق حیات از سوی صهیونیست ها، با حذف و تعلیق عضویت این رژیم تروریستی نژادپرست توسط سازمان های بین المللی و اتحادیه بین الملل بین الملل از کرامت انسانی و حقوق بشر دفاع کند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید