صهیونیست ها در حال دادن تاوان اقدامات مخرب خود هستند

راستینه:

نماینده شهرکرد در مجلس گفت: حرکت فلسطینی ها چند جنبه مهمی دارد یک مورد آن این است که دیگر دوران زورگویی و بزن و در رو تمام شده است و صهیونیست ها باید تاوان اقدامات خود را بدهند و دیگر نمی توانند با زور کاری را انجام دهند.

احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به عملیات طوفان الاقصی فلسطینی ها، اظهار داشت: اشغالگری و هتک حرمت به مسجد الاقصی توسط صهیونیست‌ها سبب شده است تا خشم فلسطینی ها زیاد شود از این رو عملیات طوفان الاقصی نمایان خشم چندین ساله فلسطینی ها است.

وی افزود: این حرکت ابهت و اقتدار صهیونیست‌ها را فرو ریخت و سبب شد که بعد از چندین سال کشته های فراوانی داشته باشند که به گفته خودشان حدود ۴۰۰ کشته و بیش از ۱۱۰۰ زخمی و بیش از ۱۰۰ اسیر تاکنون داشتند که این آمار رسمی است اما آمارهای غیررسمی خیلی فراتر از این تعداد است.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس با بیان اینکه طوفان الاقصی ثابت کرد که خانه عنکبوت سست تر از این حرف هاست، گفت: صحبت های رهبری مبنی بر اینکه کشور فلسطین به دست خود مردم فلسطین آزاد خواهد شد امروز این صحبت ها در حال اتفاق افتادن است و مشاهده می‌کنید که مردم فلسطین امروز در حال آزاد کردن سرزمین اشغال شده خود هستند.

 

بیشتر بخوانید:

شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در برابر «طوفان‌الاقصی» مقاومت

 

راستینه تصریح کرد: حرکت فلسطینی ها چند جنبه مهمی دارد یک مورد آن این است که دیگر دوران زورگویی و بزن و در رو تمام شده است و صهیونیست ها باید تاوان اقدامات خود را بدهند و دیگر نمی توانند با زور کاری را انجام دهند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مورد بعدی این است که دوران به آشوب کشیدن و ایجاد هرج و مرج در کشورهای دیگر تمام شده است و صهیونیست ها امروز در حال دادن تاوان اقدامات خود در کشورهای دیگر هستند.


آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید