خبرگزاری فارس: رسانه های ضد انقلاب با انتشار عکس نگین عبدالمالکی در همدان، وی را قربانی اغتشاشات معرفی کردند.

خبرگزاری فارس: رسانه های ضد انقلاب با انتشار عکس نگین عبدالمالکی در همدان، وی را قربانی اغتشاشات معرفی کردند.

خبرگزاری فارس نوشت: رسانه های ضدانقلاب همچنان به تولید محتوا درباره کشتار دختران جوان ادامه می دهند و هنوز ابایی از دروغ گویی ندارند. حالا امروز جدیدترین دروغ این رسانه با رمز نگین عبدالمالکی منتشر می شود. فیلمنامه ادعایی ترور نگین عبدالمالکی این بار ضعیف نوشته شده است.»

رسانه‌های ضد انقلاب همچنان به تولید محتوا بر اساس پروژه جنایت‌بار مرگ دختران جوان ادامه می‌دهند و هنوز ابایی از دروغگویی ندارند.

حالا امروز جدیدترین دروغ این رسانه با رمز نگین عبدالمالکی منتشر می شود. با این حال، فیلمنامه ادعای ترور ناگین عبدالمالکی این بار ناشیانه نوشته شده است.

۳۰ مهرماه، خبرگزاری فارس خبری مبنی بر مصرف مشروبات الکلی تقلبی توسط برخی جوانان در منطقه آبشینه همدان منتشر کرد.

در خبر بعدی که 3 مهرماه منتشر می شود، دادستان همدان توضیحات تکمیلی در این خصوص به شرح زیر ارائه می کند: صبح روز پنجشنبه 29 مهرماه پسر و دختر جوانی با علائم شدید مسمومیت به دو بیمارستان در همدان.سا داده شده است

حسن خانجانی ادامه می دهد: با بررسی های اولیه و پیگیری های انجام شده مشخص شد هر سه نفر در ویلایی در همدان بر اثر مصرف مشروبات الکلی دچار مسمومیت شده اند.

بررسی های خبرنگار فارس در همدان نشان می دهد دختری که در این حادثه جان خود را از دست داده، نگین عبدالمالکی است که نامش در شناسنامه پروین است.

وی از اهالی شهرستان کوروه در استان کردستان بود و پس از مرگ به زادگاهش منتقل و در آنجا به خاک سپرده شد.

رسانه های ضد انقلاب امروز در جدیدترین دروغ های خود با انتشار عکس و متن هایی از نگین عبدالمالکی او را قربانی اغتشاشات معرفی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید