خبر بسیار خوب نقل و انتقالات پرسپولیس و یحیی

خبر بسیار خوب نقل و انتقالات پرسپولیس و یحیی

پرسپولیس موفق شد علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، مرتضی پورعلیگنجی و سعید صادقی را به عنوان چهار بازیکن از تیم ملی به خدمت بگیرد و گئورگی گلسیانی، محمدمهدی احمدی (بازیکن المپیک ایران) و دانیال اسماعیلی فر نیز دیگر بازیکنانی بودند که در تابستان امسال حضور داشتند. به تیم پالفوشان اضافه شدند.

اما مشکلاتی که در نقل و انتقال مهاجمان به دست یحیی گل محمدی به وجود آمد باعث شد سرمربی پرسپولیس توپ را در زمین مدیران این باشگاه پرتاب کند. یحیی به شدت از عملکرد مدیران پرسپولیس گلایه کرد و آنها را عامل عدم تعادل در تیمش دانست.

با این حال طی چند روز گذشته مدیران پرسپولیس با گزینه های مختلفی که از سوی یحیی گل محمدی مطرح شده است، مذاکره کرده اند. در بین این گزینه ها چند نفر به دلایل مختلف از جمله مشکلات مالی از حضور در ایران خودداری کردند و حضور آنها در پرسپولیس رد شد.

حضور یک مهاجم خارجی در پرسپولیس جادویی بود و هواداران این تیم به انتقاد از مدیران پرسپولیس پرداختند و فشار زیادی به تیم مدیریتی پرسپولیس برای خرید یک مهاجم خارجی وارد کردند.

همانطور که شنیدیم بالاخره طلسم جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس شکسته شد و مدیران این باشگاه موفق شدند با یک مهاجم به توافق نهایی برسند.

گفته می شود این مهاجم اروپایی است و سابقه خوبی دارد. همچنین شنیده‌ایم که گزینه‌ای که پرسپولیس با آن موافقت کرده، رکورد گلزنی مقابل تیم‌های مطرح دارد.

دیدگاهتان را بنویسید