خبر خوب نقل و انتقالات برای استقلال

خبر خوب نقل و انتقالات برای استقلال

بر اساس قوانین جدید سازمان لیگ، تیم های لیگ برتری می توانند در فصل جدید این مسابقات از سهمیه بازیکنان خارجی 5+1 استفاده کنند. پنج بازیکن از هر ملیتی و یک بازیکن آسیایی.

کوین یاماگا تنها بازیکن خارجی استقلال در حال حاضر است چرا که رافائل سیلوا قراردادش را با آبی پوشان فسخ کرده و هنوز مشخص نیست که او به این تیم برمی گردد یا برای باشگاه دیگری ست می کند.

با وجود این مشکل، سرمربی استقلال تاکید کرد که این باشگاه در روزهای آینده بازیکن خارجی جدیدی به خدمت خواهد گرفت. بازیکنی که گفته می شود موقعیتش درون دروازه است.

وی در حاشیه تمرین امروز در پاسخ به اینکه استقلال به دلیل محرومیت از قراردادهای قرضی و قانون سقف قرارداد می تواند بازیکن خارجی بیاورد، گفت: بازیکن خارجی مد نظر داریم. در برخی پست ها بازیکن مورد نظرمان را نداریم و بازیکن خارجی می گیریم و او باید آن طور که باشگاه می خواهد بر سر قرارداد مذاکره کند زیرا باشگاه باید در آینده پاسخگو باشد.

وی درباره اینکه در صورت تزریق نقدی به بازیکن خارجی فکر می کند، گفت: همه چیز انجام شده است. الان کار دو مربی اسپانیایی ما (بدنساز و مربی) انجام شده و ویزای آنها هم انجام شده و الان باید قراردادشان را بفرستیم اما الان نمی دانیم باید چه کار کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید