خبر خوب نقل و انتقالات برای استقلال

خبر خوب نقل و انتقالات برای استقلال

در زمستان 1400 رافائل سیلوا به آبی پوشان استقلال پیوست و پس از حدود یک سال زندگی در کنار ما، اکنون از شرایط خود در استقلال رضایت کامل دارد. مدافع برزیلی استقلال که در دیگر دیدارهای این فصل استقلال (به جز بازی مقابل صنعت نفت آبادان که حتی یک دقیقه هم برای استقلال بازی نکرد) به میدان رفت، حالا از بازگشت عارف غلامی به خط دفاع بسیار خوشحال است.

رافائل سیلوا در این فصل در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام در کنار بازیکنانی مانند مرادمند، سیاوش یزدانی و روزبه چکی در خط دفاعی استقلال بازی کرده است، اما همیشه بیش از هر بازیکن دیگری در استقلال از عارف غلامی راضی است.

بد نیست بدانید ریکاردو ساپینتو سرمربی این تیم نیز از عملکرد سیلوا بسیار خوشحال است و او را یکی از باثبات ترین بازیکنان تیم می داند. حتی هواداران این تیم نیز از سبک بازی او در خط دفاع که با کمترین اشتباه همراه است ابراز رضایت می کنند.

همین موضوع باعث شد تا مدیران باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد این مدافع برزیلی تلاش کنند چرا که سیوا بازیکن باثباتی است و از آنجایی که پست های کناری ندارد، یکی از تاثیرگذارترین اعضای این تیم است. به همین دلیل مذاکرات اولیه با سیلوا و مدیر برنامه هایش برای تمدید بی محدودیت برزیلی در دستور کار مسئولان باشگاه قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید