خبر جدید وزیر آموزش و پرورش از اجرای رتبه بندی معلمان

خبر جدید وزیر آموزش و پرورش از اجرای رتبه بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان های شرق استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموزی و جان باختگان زلزله بم گفت: جای بسی خوشحالی است که بم است. برکت انقلاب اسلامی و صبر و استقامت مردم. این زمین برگشت و بعد از زلزله ساخت و ساز و توسعه در بم محقق شد.

وی با اشاره به کسب مدال های رنگارنگ دانش آموزان در المپیادهای علمی کرمانی و جشنواره خوارزمی بیان کرد: خوشبختانه در چند ماه گذشته اقدامات موثری در حوزه آموزش و پرورش استان انجام شده که نتایج آن در موارد مختلف مشهود است. زمینه های.

نوری از اختصاص اعتبار ویژه برای لغو مدارس خیریه در کشور خبر داد و افزود: اختصاص اعتبار برای تکمیل مدارس خیریه و تکمیل استخرهای مدارس از مهمترین مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان کرمان است. .

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه با حاکمیت جهادی دولت انقلابی اتفاقات خوبی در کشور افتاده است، گفت: دولت با اقتدار پای میز مذاکره می نشیند و با قدرت و اقتدار خاصی مطالبه خود را مطالبه می کند.

یوسف نوری افزود: با اقتدار جمهوری اسلامی ایران به الگوهای ارزشمندی رسیده ایم و به دنیا آورده ایم، اما ایراداتی نیز وجود دارد که باید برای رفع این ایرادات شبانه روزی تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دولت، دولت مردمی، با مردم و برای مردم است و خدمت به مردم به ویژه مردم در مناطق دورافتاده مایه افتخار دولت انقلابی است.

نوری با اشاره به نقش موثر آموزش و پرورش در توسعه و پیشرفت کشور گفت: اگر نظام آموزش و پرورش به وظایف خود به خوبی عمل کند، مشکلات و مسائل کشور در حوزه های مختلف به ویژه آسیب های اجتماعی به حداقل می رسد.

وزیر آموزش و پرورش راهبرد اصلی ما را تربیت آموزش و پرورش به سمت کار درست و باکیفیت عنوان کرد و خاطرنشان کرد: معلمان در دورافتاده ترین نقاط کشور با کمترین شرایط آثار خاصی از ایثار و ایثار را از خود نشان می دهند.

نوری با تاکید بر اینکه دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل آموزش و پرورش است، گفت: متاسفانه دانشگاه فرهنگیان به مدرسه کوچکی تبدیل شده که باید به دانشگاه جامع تبدیل شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مشکل آیین نامه ارزشیابی معلمان برطرف شده و روند اجرای طرح نظام ارزشیابی معلمان آغاز شده است، گفت: معلمان باید از قانون ارزشیابی برای ارتقای نظام آموزشی و ارتقای شغلی خود استفاده کنند.

یوسف نوری گفت: مدارس در سال تحصیلی آینده حضوری خواهند بود و هماهنگی های لازم برای برگزاری کلاس های حضوری با همکاری ستاد ملی ولیعهد انجام شده است.

وی از اختصاص بودجه ویژه برای ساخت 2100 فضای ورزشی درون مدرسه ای خبر داد و افزود: فضای ورزشی درون مدرسه ای مصداق عینی عدالت آموزشی است که اقدامی کم نظیر در تاریخ آموزش و پرورش کشور است.

وی با بیان اینکه معلمان پرچمدار اصلی نظام تعلیم و تربیت هستند، گفت: برای ایجاد نشاط در بین معلمان مسابقات ورزشی ویژه معلمان سراسر کشور با حضور بیش از سه هزار معلم برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید