خبر خوب برای بازماندگان سهام / زمان بندی نهایی سهام بازمانده اعلام شد

خبر خوب برای بازماندگان سهام / زمان بندی نهایی سهام بازمانده اعلام شد

سید احسن خاندوز وزیر اقتصاد ضمن بیان خبر خوش برای بازماندگان سهام عدالت گفت: نرخ تورم در سال آینده کاهش می یابد.

وزیر اقتصاد گفت: تا پایان اسفند ماه موضوع سهام بازماندگان حل می شود.

وزیر اقتصاد در خصوص کنترل تورم توسط دولت گفت: تاکید دولت بر کنترل تورم ادامه دارد و امیدواریم بانک مرکزی با توجه به اختیارات خوبی که داده است بتواند نوسانات قابل توجه بازار ارز را کنترل کند.

هندوزی در پاسخ به سوالی درباره میزان سهام باقیمانده سهام عدالت گفت: بر اساس قانون بودجه سال 1401 دولت موظف به توزیع سهام بین افراد تحت حمایت نهادهای حمایتی است. بر اساس نظر اداره تجمیع مصوبات مجلس، این موضوع نیاز به تصویب در شورای عالی اصل 44 دارد، لذا از رئیس جمهور وقت گرفته ایم و تقسیم سهام بازماندگان تا پایان سال جاری نهایی می شود. پایان ماه مارس

وزیر اقتصاد در پاسخ به سوالی مبنی بر تخلف بانک ها در اعطای وام به کارکنان خود گفت: یکی از مطالبات جدی ما در این حوزه نظارت بانک مرکزی است و این موضوع موجب زیان مردم می شود. اعتماد این موضوع قطعا در شورای پول و اعتبار مطرح خواهد شد.

درخواست دولت از مجلس برای عدم تغییر سقف بودجه

وی به مناسبت تغییرات بودجه در مجلس نیز گفت: اصرار جدی دولت کاهش کسری بودجه منابع عمومی است که امسال شاهد تحقق این امر بودیم. بنابراین درخواست جدی ما این است که سقف بودجه افزایش نیابد تا تورم تحت تاثیر کسری بودجه دولت قرار نگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید