زمان توزیع سهام عدالت بین بازماندگان تعیین شده است

زمان توزیع سهام عدالت بین بازماندگان تعیین شده است

روز جدید رئیس سازمان خصوصی سازی با تاکید بر اینکه فرآیند تخصیص سهام عدالت از تیرماه 1401 آغاز می شود، گفت: سه میلیون و 363 هزار و 700 نفر از افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی هیچ گونه اقدام قضایی ندارند که باید سهام به آن تعلق گیرد.

پس از آزاد شدن سهام عدالت، واگذاری بقایای این سهام به شدت مورد تعقیب مسئولان قرار گرفت و در دو سال اخیر وعده های زیادی در خصوص زمان توزیع سهام عدالت در باقی مانده این سهام داده شد. سهام

برگزاری جلسات منظم دو وزارتخانه برای تعیین تکلیف باقیمانده سهام عدالت

در پایان اردیبهشت ماه 1401 رئیس سازمان خصوصی سازی با اعلام بقایای عدالت گفت: بند (الف) قانون بودجه دولت را موظف می کند افراد تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی اجتماعی و افراد واجد شرایط را بر اساس ماده 11 تامین کند. . 44 قانون اساسی سهام عدالت وجود دارد.

حسین گربان زاده ادامه داد: در اصل 44 قانون اساسی ساز و کاری برای تعیین وزارت اقتصاد و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری افراد واجد شرایط عدالت پیش بینی شده است و ما اصرار داریم که جلساتی برگزار شود. تا پایان خرداد ماه باید مشخص شود که چه برنامه هایی برای بازماندگان عدالت در دستور کار است.

وی بیان کرد: در ابتدا باید مبنای تخصیص سهام عدالت به مانده سهام عدالت به 2 دهک اول و 4 دهک باقی مانده پرداخت می شد.

سهام عدالت از تیرماه بین بازماندگان توزیع می شود

در پی اعلام چنین خبری و ادامه پیگیری ها برای تسریع در توزیع سهام باقیمانده سهام عدالت، دقایقی پیش حسین گربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا اعلام کرد: واگذاری بقایای عدالت و گفت: با انجام شناسایی صاحبان حق الزحمه، مشخص شد که یک میلیون و 337 هزار و 875 نفر از کمیته حمایت و 2 میلیون و 25 هزار و 825 ​​نفر از سازمان اجتماعی جزو واجدین شرایط سهام عدالت هستند. تاکنون از دریافت این سهام غفلت کرده اند.

وی ادامه داد: در مجموع 3 میلیون و 363 هزار و 700 نفر از این دو نهاد حمایتی سهمی از عدالت ندارند و این افراد باید سهام بگیرند.

قربان زاده در پاسخ به سوالی درباره میزان سهامی که قرار است به این افراد داده شود، گفت: این موضوع هنوز نهایی نشده است و تصمیم گیری در مورد این موضوع چند هفته طول می کشد تا مشخص شود با توجه به سهام این افراد چه منابعی خواهد بود. “توزیع شود.

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: در مرحله بعدی برای افرادی که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند اما در دو دهک اول هستند و مشمول دریافت این سهام هستند، سهام عدالت توزیع می کنیم.

وی گفت: از تیرماه 1401 روند تخصیص سهام عدالت به این افراد آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید