خبر خوب برای تطبیق حقوق بازنشستگی

خبر خوب برای تطبیق حقوق بازنشستگی

به پیشنهاد هاجر سنارانی قسمت 5 این بند الحاقی اصلاح شد که بر اساس آن طرح های هادی و بهسازی روستاها به این قسمت اضافه شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به قسمت هزینه ای بودجه 1401 کل کشور، با بند اول الحاقی تبصره 2 این لایحه با یکسان سازی حقوق بازنشستگان اجتماعی، کشوری و لشکری ​​موافقت کردند. نمایندگان نیز با بند ۲ این تبصره در مورد حمایت از کالای ایرانی موافقت کردند.

تبصره 2 الحاقی لایحه بودجه در بند الحاقی آمده است:

1- مبلغ 900 میلیارد میلیارد در اجرای ماده (12) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر پرداخت بدهی عمومی به تامین اجتماعی سازمان و سازمان تامین اجتماعی. ادامه همسان سازی بازنشستگان بیمه .

2- مبلغ 200000 میلیارد ریال بنیاد شهید و امور ایثارگران برای اجرای مفاد قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و مفاد بخش ایثارگران از برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور. جمهوری ایران و اجرای قانون 1401. ارائه خدمات بیمه درمانی تکمیلی برای ایثارگران، ارائه خدمات درمانی و توانبخشی، آموزش دانشجویان برای جامعه هدف، خدمات اشتغال و پرداخت معوقات و مطالبات جانبازان و خانواده شهدا، مسکن. ، کمک، اهدای خودرو جانبازان، خرید ویلچر و آمبولانس، درمان روانپزشکان جانباز کمک به جانبازان و رزمندگان و پرداخت مطالبات به اشخاص حقیقی و حقوقی و سایر مزایا.

3- مبلغ 90 هزار میلیاردی سازمان بازنشستگی کشوری برای ادامه همسان سازی بازنشستگان کشوری.

4- مبلغ 50 هزار میلیارد تامین اجتماعی نیروهای مسلح برای ادامه همسان سازی بازنشستگان لشکری.

5- مبلغ 60000 میلیارد دلار از منابع مذکور از طریق جداول و ردیف های هزینه ای مربوط جهت حمایت از طرح های آبرسانی روستایی، راه روستایی و طرح های بهسازی و برنامه ریزی روستایی اجرای ماده (112) قانون برنامه پنج ساله ششم اقتصادی، اجتماعی و. برای توسعه فرهنگی جمهوری اسلامی ایران راه و آبرسانی عشایری، بیمه فرش، زنان سرپرست خانوار، کمک به زندانیان، کمک به زندانیان در بدهی مهریه و پرداخت مطالبات معوق به معلمان اعزامی به خارج از کشور.

دیدگاهتان را بنویسید