خبر خوب برای بازنشستگان در مورد پاداش بازنشستگی

خبر خوب برای بازنشستگان در مورد پاداش بازنشستگی

اسماعیل زارعیکوشا در مراسم اعیاد بازنشستگان استان کردستان که در سینما بهمن این شهرستان برگزار شد، با اشاره به مطالبات مطرح شده در این جلسه گفت: این واقعاً یکی از دغدغه ها و دغدغه های ذهنی ماست که وجود دارد. قطعا هیچ مقامی از جامعه مستمری بگیران خوشش نمی آید باید مثل آسایش و حقوق و درآمد بی خیال باشند. می دانیم که بیشترین هزینه و درآمد خانواده در دوران بازنشستگی است و در شرایطی که نیازهای پزشکی بیشتر است و بستگان و فرزندان، خانه امید بزرگان خانواده هستند.

وی گفت: قطعا بهترین شرایط برای ما این است که بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که مستمری بگیران دغدغه دیگری جز مشکلات سنی نداشته باشند. ما می توانیم بخشی از این شرایط را در استان فراهم کنیم و بخش زیادی از آن باید در سیاست های کلان کشور و برنامه ریزی های کلان انجام شود.

استاندار کردستان با وعده اینکه در جلسه با دولت مشکلات و دغدغه های کانون های بازنشستگی را مطرح و پیگیری خواهد کرد، افزود: در جلسه هفته گذشته دولت با استانداران موضوع کمک هزینه پایان خدمت را مطرح کردم. برای بازنشستگان زحمتکش و اصرار بر رفع آن تاکید کرد.رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به این موضوع اعلام کرد که امسال لیستی را زودتر از سال های گذشته تهیه کرده ایم و در نظر داریم این پاداش را زودتر پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: همچنین مکاتبات لازم در خصوص پرداخت فوق العاده مناطق عملیاتی و نظامی مستمری بگیران و مستمری بگیران انجام شده است که خوشبختانه با تصمیم دیوان عدالت اتحادیه اروپا این مشکل برای کارکنان و کارکنان مرتفع شده است. ویژه مستمری بگیران در 6 استان مرزی کشور نیز در حال پیگیری است.

زارعی کوشا خواستار اعطای تسهیلات و تسهیلات اجتماعی برای مستمری بگیران شد و اذعان داشت: موضوع بیمه تکمیلی هنوز به طور کامل حل نشده است اما انتظار می رود در حدی که پرداخت می شود تاخیر نداشته باشد.

وی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در تمامی مجتمع های منطقه امکانات رفاهی را فراهم کنیم، اولین قدم این است که هر ظرفیتی که دارند به مستمری بگیران ارائه شود. از اینکه نتوانسته ایم خدماتی را که باید به بازنشستگان ارائه کنیم، شرمنده هستیم.

استاندار کردستان با ابراز خرسندی از اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه ای به توسعه استان دارد، یادآور شد: اجرای پروژه آبرسانی از سد آزاد تا پالایشگاه سنندج نمونه ای از کارهای جهادی بود که در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شد. زمان. پروژه‌هایی مانند راه‌آهن همدان – سنندج و سد سیازخ و چراغ ویس که از 25 سال گذشته برنامه‌ریزی شده‌اند، امسال تکمیل می‌شوند. آینده اقتصادی بسیار ویژه ای را برای سنندج پیش بینی می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید