خبر خوب برای کریستیانو رونالدو پس از هت تریک

خبر خوب برای کریستیانو رونالدو پس از هت تریک

روزنامه انگلیسی The Sun در گزارشی مدعی شده است که رونالدو پس از به ثمر رساندن 21 گل در این فصل، بند پاداش قرارداد خود را فعال کرده و از این نظر درآمد قابل توجهی کسب می کند.

در قرارداد رونالدو آمده است که در صورت زدن 20 گل، 750 هزار پوند جایزه دریافت می کند، فوق ستاره پرتغالی 100 هزار پوند دیگر برای هت تریک در بازی دیروز دارد که در مجموع 850 هزار پوند می شود.

سان گزارش می دهد که از این پس رونالدو به ازای هر گلی که در فصل آینده برای یونایتد به ثمر می رساند، 100 هزار هزار جایزه دریافت می کند. یونایتد نیز برای گلزن خود در این فصل 1 میلیون پرداخت خواهد کرد که به نظر می رسد رونالدو با توجه به اینکه 12 گل از نزدیک ترین رقیب خود یعنی هموطنش برونو فرناندز جلوتر است، به آن دست خواهد یافت. علاوه بر این، اگر رونالدو بتواند فصل را با 30 گل به پایان برساند، مجموعا حدود 2.75 میلیون یورو جایزه دریافت خواهد کرد.

منچستریونایتد در این فصل جامی کسب نخواهد کرد و تنها امید این تیم حضور در جمع 4 تیم برتر لیگ و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است. رونالدو علیرغم انتقادهای زیادی که از ابتدای فصل به او وارد شد، عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و در پیروزی های این تیم مانند دیدار مقابل نوریچ بازیکن بسیار تاثیرگذار بود.

دیدگاهتان را بنویسید