خبر خوش برای اسکوچیچ برای دو بازیکن پرسپولیس

خبر خوش برای اسکوچیچ برای دو بازیکن پرسپولیس

یکی از دغدغه های کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران برای رویارویی با سه رقیب سرشناس در جام جهانی 2022 قطر، نحوه سازماندهی خط دفاعی تیم ملی است. دراگان اسکوچیچ در دوران حضورش در تیم ملی همواره به شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان اعتقاد خاصی داشت و این دو بازیکن باتجربه اولین گزینه اسکوچیچ برای زوج دفاع وسط تیم ملی فوتبال ایران بودند.

خلیل زاده و کنعانی زادگان زوج موفقی را در پرسپولیس تشکیل دادند و سپس پس از جدایی از پرسپولیس و لژیونر شدن در لیگ ستارگان در نقش دو رقیب در فوتبال باشگاهی و در فوتبال ملی خط دفاعی تیم ملی را تشکیل دادند. محمدحسین کنعانی زادگان که فصل پرتلاطمی را با الاهلی قطر سپری کرد، تصمیم گرفت به همکاری با این باشگاه قطری ادامه دهد و یک سال مانده به جام جهانی در الاهلی بماند.

تیم ملی زوج پرسپولیس در الاهلی قطر
شجاع خلیل زاده که پس از جدایی از پرسپولیس به الریان قطر پیوست، یکی از مهره های اصلی تیمش بود اما نتوانست درخشش خود در پرسپولیس را در تیم جدیدش تکرار کند و همین موضوع باعث شد تا خلیل زاده تصمیم به جدایی از الریان بگیرد. مدافع سابق پرسپولیس که نامش در جمع سرخپوشان مطرح شد و احتمال بازگشتش به پرسپولیس را مطرح کرد، تصمیم گرفت در سالی که تیم ملی فوتبال ایران باید در رویداد مهم جام جهانی حضور داشته باشد، به عنوان لژیونر خارج از لیگ ادامه دهد. بهترین های فوتبال ایران باید کار او را ببینند. خلیل زاده پس از مذاکرات مثبت با مدیران باشگاه الاهلی قطر به این تیم پیوست تا مانند روزهای حضورش در پرسپولیس بار دیگر با محمدحسین کنعانی زادگان همبازی شود.

اسکوچیچ; برنده انتقال شجاعانه به الاهلی!
دراگان اسکوچیچ که به دلیل فرصت های کم برای آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی نگران هماهنگی بازیکنان تیمش است، مطمئنا خوشبخت ترین مرد پس از انتقال شجاع خلیل زاده به الاهلی قطر است. چرا که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از هم اکنون زوج دفاعی مورد علاقه خود را در تیم قطر می بیند و قطعا حضور خلیل زاده و کنعانی زادگان در خط دفاعی تیم الاهلی می تواند به هماهنگی بیشتر این دو ستاره کمک کند.

مجید حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، عارف گلمی و عارف آغاسی مدافعان وسطی هستند که به دعوت دراگان اسکوچیچ در آخرین اردوهای تیم ملی حضور یافتند اما سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران همواره اعتقاد خاصی به تیم ملی فوتبال ایران داشته است. آنها توانستند اعتماد دراگان اسکوچیچ را جلب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید